  • 1. Data: 2008-06-06 19:32:53
    Temat: ankieta- prośba
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    hej Kolezanki i Koledzy, nadszedl czas zeby napisac w koncu prace
    magisterska.brrr...Potrzebuje Waszej pomocy w tej kwestii a mianowicie
    zebyscie poswiecili minut kilka na wypelnienie ankietki- dotyczy ona zakupów
    online. Będę wdzieczny za wszelką pomoc:)
    a tu link http://tnij.com/ankieta_zakupy_online
    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2008-06-06 21:48:24
    Temat: Re: ankieta- prośba
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    >Który z atrybutów produktu jest dla Pani/Pana najważniejszy?

    Atrybutów ... czego ? Jak patrze w lustro to długosc :)

    Tym niemniej szacuneczek za krótką ankiete. Wiele razy spotkałem sie z
    tym, ze ktos pisał "2-3 minuty poświęcenia" a okazywało się z
    kilkanaście stron testu wielokrotnego wyboru i człowiek wkurzał się już
    w środku ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-06-06 22:26:31
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Atrybutów ... czego ? Jak patrze w lustro to długosc :)

    produktu... zakupionego przez internet;P

> [...]
    > tym, ze ktos pisał "2-3 minuty poświęcenia" a okazywało się z
    > kilkanaście stron testu wielokrotnego wyboru i człowiek wkurzał się już

    wiem wiem nieraz wypalnialem wlasnie dlugie ankiety i wiem jak ludzie
    reaguja, dlatego staralem sie zrobic krotka.
    dzieki za poswiecony czas:)
    pzdr
    Anax

  • 4. Data: 2008-06-07 05:05:24
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Anax WRC wrote:

    > wiem wiem nieraz wypalnialem wlasnie dlugie ankiety i wiem jak ludzie
    > reaguja, dlatego staralem sie zrobic krotka.

    Powinieneś też wiedzieć,
    że jak respondent dociera do pytania,
    którego konstrukcja sugeruje "wartościowanie" więcej niż dwóch
    zdarzeń lub wymaga więcej niż kilka sekund zastanowienia,
    to taką ankietę porzuca. Ja to zrobiłem przy pytaniu 16.
    (choć 15 też wkurzało, bo tylko jeden wybór)
    Gdybyś o każdą z tych rzeczy spytał w odrębnym pytaniu
    wstawiłbym bez zastanowienia cztery jedynki, a jak zacząłem się zastanawiać
    czy ważniejsza informacja czy kultura, to dałem sobie spokój...

  • 5. Data: 2008-06-07 12:54:59
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

> [...]
    > zastanawiać
    > czy ważniejsza informacja czy kultura, to dałem sobie spokój...

    na przyszlosc bede widzial:) dzieki za wszelkie uwagi
    pzdr
    Anax

  • 6. Data: 2008-06-07 19:59:40
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Gdyby? o każd? z tych rzeczy spytał w odrębnym pytaniu
    > wstawiłbym bez zastanowienia cztery jedynki, a jak zacz?łem się zastanawiać
    > czy ważniejsza informacja czy kultura, to dałem sobie spokój...

    Ale przeciez konsument musi dokonywac wyborów ... a test do tego zmusił.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 7. Data: 2008-06-09 09:06:35
    Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

    > Ale przeciez konsument musi dokonywac wyborów ... a test do tego zmusił.

    Nie zmusił.
    Można było zaznaczyć same jedynki mimo to, że była prośba o wartościowanie
    ;-)
    Joanna
    http://www.jduszczynska.republika.pl/

  • 8. Data: 2008-06-09 11:18:34
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g2irr0$4dp$1@news.onet.pl...

    > Nie zmusił.
    > Można było zaznaczyć same jedynki mimo to, że była prośba o wartościowanie
    > ;-)

    no niestety to feler ankietki. Na pewno cesc bedzie musiala odpasc wlasnie
    ze wzgledu na wstawienie nop samych jedynek...:(
    pzdr
    Anax