  • 1. Data: 2010-01-06 08:35:15
    Temat: Ciekawostka - tempo pracy US
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Wczoraj odebrałem potwierdzenie, że jestem czynnym podatnikiem VAT.
    Data na piśmie - 06.04.2009
    Data na kopercie - 23.12.2009

    Ale się komuś nie chciało do koperty włożyć...

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 2. Data: 2010-01-06 14:05:39
    Temat: Re: Ciekawostka - tempo pracy US
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-01-2010 o 09:35:15 Paweł Muszyński

    > Wczoraj odebrałem potwierdzenie, że jestem czynnym podatnikiem VAT.
    > Data na piśmie - 06.04.2009
    > Data na kopercie - 23.12.2009
    >
    > Ale się komuś nie chciało do koperty włożyć...

    To też zależy od US. Kilka lat temu dostałem takie potwierdzenie
    dosłownie 2 albo 3 dni po złożeniu VAT-R.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-01-06 17:27:43
    Od: run_DNA <r...@g...com>

    On 6 Sty, 15:05, Tomek <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > To też zależy od US. Kilka lat temu dostałem takie potwierdzenie
    > dosłownie 2 albo 3 dni po złożeniu VAT-R.

    Urząd skarbowy ma miesiąc na wydanie takie zaświadczenia, jeżeli vat-r
    jest wypełniony poprawnie. VAT-R sprawdzany jest poprawnie pod
    względem formalnym (czy dobrze są wypełnione pola z danymi, NIP się
    zgadza z danymi itp) oraz pod względem merytorycznym, czy np. ze
    względu na rodzaj działalności może korzystać ze zwolnienia lub z
    niego zrezygnować, od kiedy powinien składać deklaracje, czy daty
    które podawane są na druku są prawidłowe tzn. czy podatnik
    poinformował odpowiednio wcześniej o zmianach w przypadku
    aktualizacji.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-01-09 09:15:45
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-01-06 18:27, run_DNA pisze:

> [...]
    > które podawane są na druku są prawidłowe tzn. czy podatnik
    > poinformował odpowiednio wcześniej o zmianach w przypadku

    Ale na piśmie jest data 06.04.2009 - więc wydali je w tydzień po
    złożeniu VAT-R.
    Tyle, ze wysłali dopiero teraz...