  • 1. Data: 2005-02-17 18:18:22
    Temat: zwrot podatku
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    podobno istnieją jakieś programy w których można sobie policzyć
    ile zwróci nam US na podstawie danych z PITu... możecie mi coś
    polecić? tylko coś dla "idiotów"...

    ew. możecie mi powiedzieć jak samemu to wyliczyć? bo mi się kojarzy
    z jedną z pozycji na PITcie...

  • 2. Data: 2005-02-17 19:43:20
    Temat: Re: zwrot podatku
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    bezrobotny wrote:
> [...]
    > polecić? tylko coś dla "idiotów"...
    >
    > ew. możecie mi powiedzieć jak samemu to wyliczyć? bo mi się kojarzy

    www.pity.pl
    policzy, wydrukuje, tylko do US jeszcze nie zanosi

  • 3. Data: 2005-02-18 13:38:53
    Temat: Odp: zwrot podatku
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    muszę niestety poprosić o wyjaśnienia...
    bo ten program nie obsługuje mojego PITu 11...
    czy może mam przepisać z mojego? ale do którego?
    który mam wybrać?

  • 4. Data: 2005-02-18 14:44:07
    Temat: Re: Odp: zwrot podatku
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    bezrobotny wrote:
    > muszę niestety poprosić o wyjaśnienia...
    > bo ten program nie obsługuje mojego PITu 11...
    > czy może mam przepisać z mojego? ale do którego?
    > który mam wybrać?

    PIT-37
    cyferki ze swojego pit-11 przemalowujesz do pit-37.
    Dalej policzy się samo.
    Gdzie przemalować to ci nie powiem, bo nie wiem co masz na pit-11
    ale szukaj podobnych opisów pol w pit-11 i pit-37.

  • 5. Data: 2005-02-19 16:41:23
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    mam dwa pity (szczegóły na priv),
    wypełniłem (pod tymi samymi nazwami)...
    i wyszło mi, że mam zapłacić ponad 8 stów...
    czy coś źle zrobiłem czy mam jednak tyle zapłacić?

  • 6. Data: 2005-02-19 16:46:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    bezrobotny wrote:
    > mam dwa pity (szczegóły na priv),
    > wypełniłem (pod tymi samymi nazwami)...
    > i wyszło mi, że mam zapłacić ponad 8 stów...
    > czy coś źle zrobiłem czy mam jednak tyle zapłacić?

    no to wyslij dane na priva to ci przysle pita.