  • 1. Data: 2005-02-17 18:02:37
    Temat: rozliczenie kosztów paliwa
    Od: "domal" <n...@o...pl>

    Prowadzę działalność gospodarczą i posiadam FA za paliwo. Czy mogę
    uwzględnić je w kosztach uzyskania przychodu ( tylko czy ujmuję wartość
    netto, czy brutto)? Bo wiem, że VAT na pewno nie mogę odliczyć. Proszę o
    pomoc, Marzena.

  • 2. Data: 2005-02-17 20:38:39
    Temat: Re: rozliczenie kosztów paliwa
    Od: "ewa" <k...@w...pl>

    >Czy mogę uwzględnić je w kosztach uzyskania przychodu
    Tak

    >( tylko czy ujmuję wartość netto, czy brutto)?
    Brutto

    pozdr.
    Ewa

  • 3. Data: 2005-02-17 20:43:12
    Od: "mdruda" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "domal" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uwzględnić je w kosztach uzyskania przychodu ( tylko czy ujmuję wartość
    > netto, czy brutto)? Bo wiem, że VAT na pewno nie mogę odliczyć. Proszę o

    Tylko gdy
    1) prowadzisz ksiązke przychodow i rozchodow a ne ryczalt
    2) twoj (!) samochod wprowadzisz do ewidencji srodkow trwalych
    3) bez pkt 2 - sporzadzisz ewidencje przebiegu tego samochodu na kwote
    wyższa niz wartosc brutto wynikajaca z faktury za paliwo
    Pozdrawiam
    M.B.

  • 4. Data: 2005-02-17 21:50:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Feb 2005, domal wrote:

    >+ Prowadzę działalność gospodarczą i posiadam FA za paliwo. Czy mogę
    >+ uwzględnić je w kosztach uzyskania przychodu ( tylko czy ujmuję wartość
    >+ netto, czy brutto)? Bo wiem, że VAT na pewno nie mogę odliczyć.

    Hm... trzeba by pogryźć... za nieczytanie poprzednich wątków ! ;>
    W wątku:
    "EPPiKES, VAT, KPiR ...PZPR, ZSSR, USA, FSO, PLN"

    ...jedna z gałęzi zahaczyła o rozliczanie paliwa tak że piórka
    zaczęły lecieć ;) - a ty wyłazisz z tym samym pytaniem :[

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)