eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy da się to podciągnąć pod umowę zlecenie? Lub inne nie wymagające DG? › Czy da się to podciągnąć pod umowę zlecenie? Lub inne nie wymagające DG?
    From: Konrad Karpieszuk <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy da się to podciągnąć pod umowę zlecenie? Lub inne nie wymagające
    DG?
    Date: Wed, 15 Dec 2010 23:25:06 +0000 (UTC)

    witam

    Stworzyłem program komputerowy. Dwa dni temu zacząłem go sprzedawać. Nie
    mam jeszcze działalności i nie jestem pewien czy chcę ją zakładać.

    Kupujący na mojej stronie klika w 'kup', placi mi eprzelewem i jak kasa
    do mnie dociera, wysylam mu go recznie emailem.

    Czy da sie to podciagnac pod umowe zlecenie? Ze kupno na stronie programu
    jest tak naprawde zleceniem mi wyslania sobie maila z paczka zip?

    Jesli dokladnie w tej formie sie nie da, to czy da sie zmieniajac jakos
    caly proces 'zakupu'?

    --
    pozdrawiam, |<onrad