  • 1. Data: 2004-05-29 11:42:19
    Temat: Czy jest możliwość niepłacenia ZUSu?
    Od: Michał M. 'Mysza1983' <m...@w...pl>

    Czy jest jakaś możliwość aby jaknajbardziej zminimalizować składki np. przez
    zarejestrowanie firmy na emeryte/ręciste. Mam pomysł na firme ale boję się
    że na samym początku nie bedzie mnie stać na nic prócz składki.

    --
    Michał M. 'Mysza1983'

  • 2. Data: 2004-05-29 12:02:06
    Temat: Re: Czy jest możliwość niepłacenia ZUSu?
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    nie kombinuj bo wejdzie ci to w krew i marnie skonczysz .wejdź na strony zus
    i tam znajdziesz wszelkie informacje jak wygląda płacenie składki przez
    emeryta i rencistę prowadzącego działalność gospodarczą .

  • 3. Data: 2004-05-29 14:12:32
    Od: Michał M. 'Mysza1983' <m...@w...pl>

> [...]
    > i tam znajdziesz wszelkie informacje jak wygląda płacenie składki przez
    > emeryta i rencistę prowadzącego działalność gospodarczą .

    Ja przez całe życie już kombinuje i dobrze na tym wychodze...

    --
    Michał M. 'Mysza1983'

  • 4. Data: 2004-05-30 14:35:11
    Od: Andrzej<a...@p...pl>

    Emeryt lub rencista prowadząc działalnośc gospodarczą opłaca z tytułu
    prowadzonej działalności tylko składkę zdrowotną/ aktualnie 153,57 zł/

    -> http://usenet.pomocprawna.info