  • 1. Data: 2003-04-28 09:44:40
    Temat: Czy można to zaliczyć do ulgi mieszkaniowej ?
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Właśnie finiszuję z PIT'em i tak mnie w ostatniej chwili naszła
    wątpliwość. Czy mogę do ulgi mieszkaniowej doliczyć zakup
    płyt wiórowych+usługa docinania ich+ mechanizm przesuwny
    do zrobienia regału/szafy jako zabudowy stałej ?
    (pamiętam z lat przeszłych jak ktoś mówił, że o tym czy można
    zaliczyć coś takiego do ulgi mieszkaniowej decyduje brak mobilności).
    Patrzyłem w wykaz materiałów budowlanych ale jakoś nie mogę
    za bardzo do niczego tego podpasować.

    P.S. A kabinę prysznicową można zaliczyć do ulgi ?

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl
    OSTATNIA PŁYTA - "Rainbow Of The Universe"

  • 2. Data: 2003-04-28 09:56:58
    Temat: Re: Czy można to zaliczyć do ulgi mieszkaniowej ?
    Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    kabine prysznicowa mozna :), szafe do zabudowy wneki tez, ale nie wiem jak
    jest z poszczegolnymi elementami.
    Pozdrawiam
    Baska

  • 3. Data: 2003-04-28 10:57:36
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Hej

    > kabine prysznicowa mozna :), szafe do zabudowy wneki tez,

    Dzięki !
    Idę wziąć prysznic ;-)

  • 4. Data: 2003-04-28 19:07:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Apr 2003, EMPI wrote:
    [...]
> [...]
    >+ (pamiętam z lat przeszłych jak ktoś mówił, że o tym czy można
    >+ zaliczyć coś takiego do ulgi mieszkaniowej decyduje brak mobilności).

    Hmmmm.... jakby "ten rodzaj" mobilności miał być brany pod
    uwagę to żadne drzwi ani okna nie łapałyby się na ulgę :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (bynajmniej nie rozstrzygający jak to ma być z regałem :[)