  • 1. Data: 2003-04-28 09:44:22
    Temat: Prośba Biuletyn skarbowy 5/2002
    Od: "Robur" <r...@p...onet.pl>

    Jeśli ktoś może przesłać tekst z str.18 dot. "opłata wstępna w leasingu
    operacyjnym a koszty uzyskania przychodów".
    Nie mogę tego nigdzie znaleźć.
    Pozdrowienia dla grupy
    Robur

  • 2. Data: 2003-04-28 10:10:34
    Temat: Re: Prośba Biuletyn skarbowy 5/2002
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Jeśli ktoś może przesłać tekst z str.18 dot. "opłata wstępna w leasingu
    > operacyjnym a koszty uzyskania przychodów".
    > Nie mogę tego nigdzie znaleźć.

    Ostatnio Biuletyny mozna znaleźć na stronach MF.

    Pix

  • 3. Data: 2003-04-28 10:12:38
    Od: "Robur" <r...@p...onet.pl>

    Chciałbym, wyskakuje error 404 i do widzenia. Od godziny się z nimi szarpie.
    Pozdro
    Robur

  • 4. Data: 2003-04-28 10:19:49
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Chciałbym, wyskakuje error 404 i do widzenia. Od godziny się z nimi
    szarpie.

    Kiedyś pościagałem je sobie na wszelki wypadek na dysk, więc
    w razie czego moge go puścić mailem - wazy ok. 300K

    Pix

  • 5. Data: 2003-04-28 20:15:06
    Od: "kiep" <k...@h...com>

    masz tu linka http://www.mofnet.gov.pl/index.php?wysw=4&sgl=2&dzia