  • 1. Data: 2003-04-28 09:38:01
    Temat: Dieta dla czlonkow Zarzadu
    Od: "Bea B" <b...@N...fm>

    Czy mozna czlonkom Zarzadu Wspolnoty Mieszkaniowej wyplacac diety
    (nieopodatkowane)? Jesli tak, to czy jest jakis gorny limit wyplacanych
    kwot?
    W US pytalam i nie udzielono mi konkretnej odpowiedzi.
    pozdrawiam
    Beata

  • 2. Data: 2003-04-29 20:00:48
    Temat: Re: Dieta dla czlonkow Zarzadu
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bea B" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwot?
    > W US pytalam i nie udzielono mi konkretnej odpowiedzi.

    A za co te diety ?
    Jeżdza w delegacje wymieniac doswiadczenia z innymi zarządami ?

    Karol

  • 3. Data: 2003-04-29 20:33:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Apr 2003, Karol wrote:

    >+ Użytkownik "Bea B" <b...@N...fm> napisał [...]
    >+ > Czy mozna czlonkom Zarzadu Wspolnoty Mieszkaniowej wyplacac diety
    >+ > (nieopodatkowane)? [...]

    Będzie OT, bo co do pytania to nie wiem :)

    >+ A za co te diety ?
    >+ Jeżdza w delegacje wymieniac doswiadczenia z innymi zarządami ?

    Może za siedzenie ? ;)
    Pojęcie "diety" nie pokrywa się z "delegacją", tacy radni np. też
    dostają (diety) za niewyjeżdżanie z gminy/powiatu :), o posłach
    nie wspominając...

    pozdrowienia, Gotfryd