  • 1. Data: 2003-04-28 08:46:27
    Temat: wydatek na własne cele mieszkaniowe
    Od: p...@o...net (Piotr J. Ochwał)

    sytuacja:
    Kupujemy dom (środki własne + kredyt)
    następnie, po około 2 miesiącach sprzedajemy mieszkanie.

    Pytanie:
    Czy można w urzędzie skarbowym jako zadeklarowany wydatek na własne
    cele mieszkaniowe wykazać wcześniejszy zakup nieruchomości?
    --
    pjo

  • 2. Data: 2003-04-28 09:20:34
    Temat: Re: wydatek na własne cele mieszkaniowe
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Piotr J. Ochwał" <p...@o...net> wrote in message
> [...]
    > Czy można w urzędzie skarbowym jako zadeklarowany wydatek na własne
    > cele mieszkaniowe wykazać wcześniejszy zakup nieruchomości?

    Coś mi majaczy w głowie, że w takiej kolejności to zapłacicie podatek za to
    mieszkanie, bo nie będziecie mogli zadeklarować, że wydacie go na własne
    cele mieszkaniowe, bo... przecież po dacie sprzedaży mieszkania nic nie
    kupiliście.
    Niech mnie ktoś poprawi, bo to nie moja działka.