    From: e...@b...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy to juz produkcja?
    Date: 22 Jul 2003 11:49:58 +0200

    Witam. Musze wykonac na zlecenie specjalne kabele polaczeniowe.
    Kupilem na fakturke wszystkie potrzebne elementy.
    Elementy poskladalem i mam gotowe do przekazania jako kabelki.

    1. Problem polega na tym jak to wciagnac do KPIR.
    Czy moge po prostu wrzucic jako koszty, a na fakturze wystawic: wykonanie kabli
    polaczeniowych?
    Czy musze to jako towar, potem zrobic karte produkcji, RW, PW i sprzedac jako
    kabel polaczeniowy ??

    Kable maja mala wartosc wiec teoretycznie dla klienta nie ma sprawy czy ja mu
    to jako usluge, czy jako towar sprzedam. Dla mnie ma to znaczenie bo wiecej
    dokumentow sie produkuje.

    2. A jak to sie ma w przypadku komputerow? Czy mozna kupic czesci, wrzucic w
    koszt a potem wystawic jako usluge: zlozenie komputera? Pewno ze mozna :) ale
    co na to US?

    PZDRWM, eS.