  • 21. Data: 2003-01-15 06:34:26
    Temat: Re: Czy w DG u Os.Fiz na pieczątce i F-rze musi widnieć nazwisko
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0301142325070.-89040649-100000@k6
    -2.portezjan.zabrze.pl..
    .

    > Niezależnie co o "normalności" by Karol nie pisał ;) !

    Nie sledze watku zbyt dokladnie (a co za tym idzie nie analizuje przepisow
    tak dobrze ja Wy), ale w kregu ludzi, ktorych ja spotykam jest to bardzo
    normalne, ze DG jest zarejestrowana tylko na Imie Nazwisko.

    Karol

  • 22. Data: 2003-01-15 07:43:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Karol napisał:

    >Nie sledze watku zbyt dokladnie (a co za tym idzie nie analizuje przepisow
    >tak dobrze ja Wy), ale w kregu ludzi, ktorych ja spotykam jest to bardzo
    >normalne, ze DG jest zarejestrowana tylko na Imie Nazwisko.

    Dziwne. Stada ludzi kombinują jak nie podawać swojego nazwiskach na FV
    wystwianych przez DG, a u Was odwrotnie. Stada ludzi generują problemy,
    bo chcą mieć tylko nazwisko. Dziwne. Czy ta nazwa czemuś przeszkadza? W
    kontaktach z klientami nie przyjemniej podawać ,,jestem z firmy Mydło i
    powidło'' zamiast z firmy ,,Karol Kowalski''? Chcecie tak po
    amerykańskiemu? Spradford, Menord i Spradford :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 23. Data: 2003-01-16 21:46:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Jan 2003, Tristan Alder wrote:

> [...]
    >+ >>+ >No to, w Rzeszowie mozna bo ja tak zarejestorwalem. Moja firma nazywa sie
    >+ >>+ >Grochala Michal.
    >+ >>+
    >+ >>+ To niedobrze :-( Działasz na szkodę niektórych kontahentów :-(
    [...]
    >+ >w jaki sposób to "działanie na szkodę" się objawia ?? :O
    >+
    >+ Tym, że sprzedając osobom prywatnym nabijam sobie limit do kasi
    >+ fiszkalnej. Kupując u mnie ,,na firmę'' jesteś nieodróżnialny od
    >+ kupowania u mnie ,,prywatnie''. Więc mi nabijasz limit :-(

    A to mi ćwieka zabiłeś. Nigdy bym nie pomyślał że prosty zapis
    w PDG rozwiązuje ten problem :) (to pod adresem Karola :), że
    "przepisy przewidują") - widać nie doceniam naszych ustawodawców ;)
    BTW: sprzedając "na fakturę" zawsze możesz spytać czy to "w celu
    DG". Znam firmy które tak robiły i dopisywały np. "towar
    przeznaczony do DG, wyłączony z rękojmi, warunki gwarancji
    na odwrocie...".

    >+ Inna sprawa, że z tego samego powodu robi się niewesoło w księgowaniu
    >+ KUP przez Ciebie. Skąd wiadomo, któa FV jest prywatna, a która firmowa?

    A to nie do mnie, jak policzysz prefiksy to błyskawicznie
    znajdziesz że wychyla się Michal (i znajomi Karola) - :) !
    Może właśnie do takich "machlojek" jest idealne ? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2003-01-16 22:10:49
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    wiadomości

    > A to nie do mnie, jak policzysz prefiksy to błyskawicznie
    > znajdziesz że wychyla się Michal (i znajomi Karola) - :) !
    > Może właśnie do takich "machlojek" jest idealne ? ;)

    Tym co robia machlojki nazwa/jej_brak w niczym nie przeszkadzaja.

    Karol

  • 25. Data: 2003-01-16 22:15:44
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    wiadomości

    > A to mi ćwieka zabiłeś. Nigdy bym nie pomyślał że prosty zapis
    > w PDG rozwiązuje ten problem :) (to pod adresem Karola :), że
    > "przepisy przewidują") - widać nie doceniam naszych ustawodawców ;)

    Ja tam ortodoskyjny nie jestem. Jak bede rejestrowal swoja DG (na razie nie
    mam potrzeby, a i tak wolalbym sp. z o.o. niz OF-DG) i beda wymagali jakies
    durnej nazwy to ja wpisze (przeciez nie bede sie kopal z koniem :-)
    Na razie praktyka pokazala, ze nie wymagali.

    Pozdrawiam,
    Karol