  • 1. Data: 2003-01-09 20:26:54
    Temat: Umowa kupna -sprzedazy.
    Od: "Mario Naurecki" <m...@s...com>

    Witam

    Mam firme, od czasu do czasu handluje uzywanymi czesciami elektronicznymi,
    najczesciej kupuje je od postronnych osob, chcialbym sie jakos zabezpieczyc
    przed kradzionym czesciami i byc w zgodzie z prawem, dodam ze mysle tu o
    dokumencie transakcji tzw Umowie kupna -sprzedazy
    Moje pytania :
    Czy moge skupowac czesci od osob niepelnoletnich?
    Z jakiego dokumentu tozsamosci moge wpisywac dane do umowy?
    Czy umowa kupna-sprzedazy pozwala mi zabezpieczyc sie w 100% przed
    paserstwem?
    Jak ksiegowac taka umowe? brutto/netto?

    Pozdrawiam

    Mariusz Naurecki