  • 1. Data: 2003-07-01 20:25:10
    Temat: Czy w Urzedzie Skarbowym mozna dowiedziec sie ...
    Od: "MM" <m...@p...USUNTO.onet.pl>

    ... czy wyslano juz i kiedy nadplate podatku z rozliczenia rocznego za 2002
    rok ?
    Czy taka informacje moga podac mi telefonicznie czy musze wybrac sie
    osobiscie ?
    Dziekuje i pozdrawiam,
    Mateusz

  • 2. Data: 2003-07-02 14:30:45
    Temat: Re: Czy w Urzedzie Skarbowym mozna dowiedziec sie ...
    Od: "karnac" <k...@w...pl>

    witam!
    zasada jest taka ze telefonicznie nie udziela sie zadnych informacji ale
    jesli to nie jest informacja o stanie zaleglosci to powinno sie udac :)
    nalezy jednak przygotowac sobie podstawowe informacje a chodzi głownie o nip
    wzglednie pesel osoby ktora jest jako pierwsza na zeznaniu...tak sie
    przynajmniej praktykuje w urzedzie w ktorym pracuje :p
    Sagita