  • Data: 2008-10-08 07:19:25
    Temat: DG a zwolnienie lekarskie
    Od: agnesja <m...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!Zastanawiam się czy będąc na zwolnieniu lekarskim, mogę wykonywa
    pewne czynności które wykonywałam do tej pory. Chodzi przede wszystkim
    prowadzenia ksiegowosci firmy. Nie potrzebowałam tego zlecac
    ksiegowej, gdyz sama jestem po studiach i moge to wykonywac, ale czy
    bedac na zwolnieniu lekarskim moge wypelniac dokumenty do zusu i us?
    Prowadzic normalnie kpir, czy musze to zlecic ksiegowej, co dla mnie
    wiaze sie z wydatkami nieuzasadnionymi.