  • 11. Data: 2007-11-12 19:07:30
    Temat: Re: DG - co mi przejdzie jako KUP ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Oct 2007, Wojtek Malina wrote:

    > No ale to nie to samo. :)
    >
    > Bo interesuje mnie taka sprawa. MAm komputer. I np. wymieniam karte
    > graficzna. Kupuje nowa, wyjmuje stara. Stara jest jzu "zuzyta, zamrtyzowana
    > itp." i lezy sobie przez jakis czas, az ja nie uzyje np. do innego komputera
    > w innym celu. Lub nie sprzedam. Lub nie zezlomuje.
    >
    > To ona jest gdzie podczas remanentu?

    IMO...
    Ona NIE WCHODZI do remanentu.
    Dlaczego?
    Bo jest "składnikiem odłączonym od ST", przepis art.22g.20
    Obowiązuje *odrębna* dokumentacja - taki "składnik" ma wartość początkową
    wg ustawy, w opisywanym przez Ciebie przypadku może być że jest to
    wartość zerowa.
    Taki składnik IMO ma status wyposażenia, bo podpada pod definicję z KPiR :)
    tylko "WP" jest ciekawa (wyliczona z proporcji z EST).
    I IMO ma prawo być wyposażeniem nieewidencjonowanym (a co, niby dlaczego
    nie?).

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-11-12 23:41:06
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > I IMO ma prawo być wyposażeniem nieewidencjonowanym (a co, niby dlaczego
    > nie?).

    No wlasnie otym mowie :)

    a ty co tak po nocy watki stare odkopujesz? :>

  • 13. Data: 2007-11-13 11:49:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Zgoda, ale o tym że to "pochodzi z ST" napisałeś dopiero później :)

    > a ty co tak po nocy watki stare odkopujesz? :>

    Widać leżał niedoczytany, a jako że miałem zapas niepoczytanych to
    się za daleko rozpędziłem ;)

    pzdr, Gotfryd