  • Data: 2007-11-28 12:47:01
    Temat: DG, miejsce zamieszkania a miejsce prowadzenia
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeprowadzam indywidualną działaność do biura i mam zamiar zgłosić to
    biuro
    jak jedyne miejsce wykonywania działalności, natomiast papierologię
    chciałbym
    nadal odprawiać w domu.

    W RMF do KPiR czytam:

    § 9. 2. Księga oraz dowody, na których podstawie są dokonywane w niej
    zapisy, musi znajdować się na stałe w miejscu wykonywania działalności lub
    miejscu wskazanym przez podatnika jako jego siedziba(...)

    Jak rozumiem, tą siedzibą jest dla mnie miejsce zamieszkania - czy mam
    rację?

    pozdr.