  • Data: 2004-02-05 08:45:34
    Temat: Darmowe oprogramowanie w firmie
    Od: "ABax" <a...@p...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Z góry uprzedzam, że nie bardzo wiem o co chodzi
    i przepraszam za zawracanie szanownych głów.
    Grzebałem już po goglach, ale słowa oprogramowanie, darmowe i podatki są tak
    częste że ..

    Jakiś czas temu była afera z darmowym oprogramowaniem w firmach.
    Nie wiem czy chodziło o rozpowszechnianie czy o posiadanie,
    w każdym bądź razie fiskus naliczał podatek od darmowego oprogramowania,
    mimo iż nic ono nie kosztowało.
    Jak to wygląda dzisiaj.
    Chciałbym w swojej firmie przejść z MS Office na darmowy OpenOffice.
    Czy coś mi grozi ze strony fiskusa?

    postrofka
    ABax