  • Data: 2004-02-06 10:27:32
    Temat: Re: Darmowe oprogramowanie w firmie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ABax napisał:

    > Najważniejsze, że zadziałało :-)

    Naprawdę? Gratulacja!
    Zawsze to miło wiedziec że komós gdzies udalo sie pokonać jakichś
    twardołowych ;-)
    To napawa nadzieją.

    Maddy tocząca od roku walkę o to żeby serwer plików był na
    linuxie/sambie a nie na WIN 98 (!!!nie kłamie... nie miałam wpływu na
    decyzję, zarząd wie lepiej... i serwer wydruku tez... wiecie jak toto
    chodzi???? z litości nie powiem jaka firma informatyczna to zmajstrowała)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl