  • 1. Data: 2007-07-24 09:34:24
    Temat: PKWiU 2008
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    http://www.stat.gov.pl/wyszukiwarka/pkd_07/pdf/pkwiu
    _2008.pdf

    Zobaczcie pod jakimi kodami są np. usługi informatyczne
    - jakby to do VATu dali zamiast PKWiU'97 to by był pogrom

  • 2. Data: 2007-07-24 09:36:57
    Temat: Re: PKWiU 2008
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 24-07-2007 o 11:34:24 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał(a):

    > http://www.stat.gov.pl/wyszukiwarka/pkd_07/pdf/pkwiu
    _2008.pdf

    > Zobaczcie pod jakimi kodami są np. usługi informatyczne
    > - jakby to do VATu dali zamiast PKWiU'97 to by był pogrom

    62.01.2 Oryginały oprogramowania komputerowego
    62.01.21 Oryginały gier komputerowych
    62.01.29 Oryginały pozostałego oprogramowania komputerowego

    Czyli piraty się nie łapią, a co z GPLami - który to oryginał?
    No i jaka jest różnica między 62.01.2 a 62.01.29 :)

    Kurka, czy te urzędasy musza się wykazywać co kilka lat że są
    "przydatni"....

  • 3. Data: 2007-07-24 09:58:51
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2007 11:36:57 +0200, t...@o...pl napisał(a):

    > 62.01.2 Oryginały oprogramowania komputerowego
    > 62.01.29 Oryginały pozostałego oprogramowania komputerowego
    >
    > No i jaka jest różnica między 62.01.2 a 62.01.29 :)

    To akurat proste ....29 to podgrupa .....2

  • 4. Data: 2007-07-24 10:00:05
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 24-07-2007 o 11:58:51 jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    napisał(a):

    > To akurat proste ....29 to podgrupa .....2

    Ano, ale czym się różni "oprogramowanie" od "pozostałego oprogramowania"

  • 5. Data: 2007-07-24 10:02:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2007 12:00:05 +0200, t...@o...pl napisał(a):

    >>> 62.01.2 Oryginały oprogramowania komputerowego

    > Ano, ale czym się różni "oprogramowanie" od "pozostałego oprogramowania"

    Pomijasz kontekst :) 29 zawiera wszystko co nie jest zawarte w 21 do 28

  • 6. Data: 2007-07-24 10:12:31
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 24-07-2007 o 12:02:42 jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    napisał(a):

    > Pomijasz kontekst :) 29 zawiera wszystko co nie jest zawarte w 21 do 28

    Ok, zrozumiałem, z tym że nie ma 22-28.
    Tak czy siak uważam, że ta klasyfikacja niech sobie istnieje na
    wewnętrzene potrzeby GUS,
    a nie jako coś z czym ludzie mają do czynienia. Tak jak REGON.

  • 7. Data: 2007-07-24 11:03:33
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 12:12
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <o...@u...compnet.com.pl>):

    > Ok, zrozumiałem, z tym że nie ma 22-28.

    No więc są gry i niegry....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 8. Data: 2007-07-24 11:04:58
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 11:34
> [...]

    > Zobaczcie pod jakimi kodami są np. usługi informatyczne
    > - jakby to do VATu dali zamiast PKWiU'97 to by był pogrom

    A co z nią nie tak? Nie znam się... wyjaśnij czym grozi...

  • 9. Data: 2007-07-24 11:15:07
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 24-07-2007 o 13:04:58 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > wasz znak: <o...@u...compnet.com.pl>):

    _2008.pdf

    > A co z nią nie tak? Nie znam się... wyjaśnij czym grozi...

    Jak śledzisz zmiany to niczym, ale pewnie tysiące ludzi by
    się nie pokapowało że całkowicie pozmieniali numeracje a przy okazji
    zapewne też przynależności różnych wyrobów usług do grupowań - taka
    radosna twórczość.
    A że VAT jest mocno powiązany z tymi subtelnościami, to zapewne by nie
    pozostało
    to bez mocnego echa wśród przedsiębiorczego ludu.

  • 10. Data: 2007-07-24 11:15:37