  • 11. Data: 2007-07-25 12:34:24
    Temat: Re: Darowizna darowizny
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.tv0spewbipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > W post-stalinowskim panstwie zawsze jest taka mozliwosc,
    > ale piłeczka udowodnienia tego jest po stronie US.

    A co US ma udowadniać?
    Wyda decyzję administracyjną wg własnego uznania i piłeczkę masz w swojej
    bramce.
    Jak się odwołasz, to US pokaże dwie umowy z tą samą datą i przegrasz na
    każdym etapie.
    W końcu zapłacisz za dwie umowy u notariusza, podatek 12% z odsetkami i
    jeszcze będą cię ciągać za umowy pozorne.

  • 12. Data: 2007-07-25 12:49:43
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-07-2007 o 14:34:24 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    > W końcu zapłacisz za dwie umowy u notariusza, podatek 12% z odsetkami i
    > jeszcze będą cię ciągać za umowy pozorne.

    Faktycznie, macie rację, post-stalinizm gora

  • 13. Data: 2007-07-25 12:52:03
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.tv0tw5igipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > Faktycznie, macie rację, post-stalinizm gora

    Kali ukraść to dobrze, kalemu ukraść to źle?

  • 14. Data: 2007-07-25 13:06:38
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-07-2007 o 14:52:03 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > <t...@o...pl> wrote in message

    > Kali ukraść to dobrze, kalemu ukraść to źle?

    A o co chodzi? Wątki pomyliłeś?

  • 15. Data: 2007-07-25 15:22:46
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.tv0upcriipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > A o co chodzi? Wątki pomyliłeś?

    Nie, nie pomylilem.
    Pytam dlaczego post-stalinizm?

  • 16. Data: 2007-07-25 15:31:14
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-07-2007 o 17:22:46 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > <t...@o...pl> wrote in message

    > Nie, nie pomylilem.
    > Pytam dlaczego post-stalinizm?

    Bo Stalin już nie żyje a chciałem nazwać opisowo tą prawno-urzedniczą hucpę
    gdzie władza ma furtki na wszytsko.

    Dodatkowo mam ciekawy link:

    http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul
    /rachunki;firm;dostepne;dla;sadu;i;prokuratora,178,0
    ,255154.html

    Zaraz mnie zakrzyczy chór ptaków nocnych twierdzących
    że "przecież uczciwi nie mają się czego bać", ale w takim razie
    może od razu zainstalujmy prokuratora i kasę fiskalną przy każdym
    mieszkaniu,
    przecież wtedy będzie powszechna błogość a "uczciwi i tak nie mają się
    czego bać" :)

  • 17. Data: 2007-07-25 15:42:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.tv01ect4ipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > Bo Stalin już nie żyje a chciałem nazwać opisowo tą prawno-urzedniczą
    > hucpę
    > gdzie władza ma furtki na wszytsko.

    Ja sie pytam dlaczego podatek od darowizn pomiedzy dlasza rodziną, bo o tym
    rozmawiamy jest post-stalinizmem?

  • 18. Data: 2007-07-25 15:48:43
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-07-2007 o 17:42:05 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > <t...@o...pl> wrote in message

    > Ja sie pytam dlaczego podatek od darowizn pomiedzy dlasza rodziną, bo o
    > tym rozmawiamy jest post-stalinizmem?

    Nie o to mi chodziło, więc nie będę szukał na siłę uzasadnienia.

  • 19. Data: 2007-07-25 16:31:30
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *witek* w wiadomości o kryptonimie "f87r0a$590$...@i...gazeta.pl"
    napisał:

    > <t...@o...pl> wrote in message

    > Ja sie pytam dlaczego podatek od darowizn pomiedzy dlasza rodziną, bo
    > o tym rozmawiamy jest post-stalinizmem?

    A co jest złego w podwójnej darowiźnie? Ja tu widzę stalinizm niestety, bo
    opisana przeze mnie operacja jest legalna, wszystko zgodnie z prawem, ale
    państwo (a w szczególności US) stoi ponad tym prawem. Patrz wymieniony wyżej
    Kluska, JTT czy inne firmy doprowadzone do plajty z powodu błędu urzędnika.
    Pomijam tu zupełnie fakt, że podatek od spadku i darowizn od jakiejkolwiek
    rodziny to nic innego tylko grabież.
    A gdyby tak odczekać miesiąc? Czy to coś zmieni?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 20. Data: 2007-07-25 16:34:24

    Dnia 25-07-2007 o 18:31:30 Madoniowie <m...@w...go2.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > darowizn od jakiejkolwiek rodziny to nic innego tylko grabież.
    > A gdyby tak odczekać miesiąc? Czy to coś zmieni?

    Decyzje i wyroki w takich przypadakch opierają
    się na "doświadczeniu życiowym" - więc sam musisz sobie osądzić.
    Na pewno trio wykonujące ta operację musi uzgodnić spójną wersję
    zdarzeń do celów dowodowych.