  • 1. Data: 2007-12-14 20:04:12
    Temat: Darowizna dla siostry a cel darowizny
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam serdecznie,

    Moja ciocia chce podarowac siostrze (mojej mamie) 40tys zl zeby mogla
    wykupic sobie wklad na mieszkanie spoldzielcze w ktorym teraz mieszka
    (utracila wklad z powodu zadluzenia)
    Kwota 40tys zostanie przekazana 20 grudnia na konto mojej mamy, ciocia
    wplaci pieniadze na swoje konto i przeleje na konto mamy.

    1) Kto zawiadamia US o darowiznie moja mama czy ciocia?
    2) Jaki druk nalezy wypelnic?
    3) Ile mamy czasu na zawiadomienie?
    4) Darowizna jest zwolniona z podatku prawda?

    bardzo dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2007-12-14 23:21:55
    Temat: Re: Darowizna dla siostry a cel darowizny
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    j...@p...onet.pl wrote:

    > 1) Kto zawiadamia US o darowiznie moja mama czy ciocia?
    > 2) Jaki druk nalezy wypelnic?
    > 3) Ile mamy czasu na zawiadomienie?
    > 4) Darowizna jest zwolniona z podatku prawda?
    >
    > bardzo dziekuje za odpowiedzi

    Nie ma sprawy
    http://www.e-biznes.pl/forum/temat.php?id=37961