  • 1. Data: 2004-05-31 15:29:57
    Temat: Delegacja zagraniczna
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Witam,

    wypisują sobie (prowadzę DG) delegację i chciałbym diety wrzucić w
    kosztach. Po jakim kursie je przeliczyć (strzelam: średni NBP z dnia
    wykonania rozliczenia) i czy nikt nie będzie mnie pytał, czy kupiłem tę
    gotówkę w banku i czy ją wydałem? ;-) Pytania może głupie, ale za dwa
    tygodnie wyszło ok. 2500 zł i chociaż rzeczywiście byłem wtedy za granicą i
    ma to bezpośrednie uzasadnienie w działalności, to nie chciałbym jakiegoś
    kwasu sobie narobić.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-07-18 01:12:24
    Temat: Re: Delegacja zagraniczna
    Od: mariopace<m...@t...pl>

    ja rozliczylem na sredni kurs w dniu PRZED odjazdem.
    przeciez mialem prawo KUPIC te euro, a moglo to
    zrobic przed..
    tez mialem dylemat, bo podroz trwa kilka dni..
    A juz sie balem ze mialem robic kazdego dnia
    rozliczenie na sredni kurs danego dnia!

    przep ze zle pisze ale nie jestem polakiem.
    widze ze dajesz dobre rade.. czytalem dzis troche
    na ten forum. pa pa

    -> http://usenet.pomocprawna.info