  • 1. Data: 2003-06-16 13:52:32
    Temat: Delegacja zagraniczna - z którego dnia tabela przeliczeniowa waluty?
    Od: "staff" <p...@g...pl.no.spam>

    Witam!

    Pytałem niedawno ale bez odpowiedzi, więc jeszcze raz, mam nadzieję że się
    nie obrazicie :)

    Kiedy rozliczam delegację zagraniczną, muszę przeliczyć walutę (euro) na
    złotówki. Z którego dnia powinienem wziąć tabelę? Z dnia powrotu do kraju?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2003-06-16 14:00:15
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    przed wyjazdem za granicę należy zakupić walutę w banku po powrocie
    roliczesz wydatki po cenie zakupu
    lub jeżeli płacisz za granicą kartą to na dzien dokonanego zakupu bank
    wyliczy ci kurs

  • 3. Data: 2003-06-16 22:13:13
    Od: "Lunax" <j...@2...pl>

    > Pytałem niedawno ale bez odpowiedzi, więc jeszcze raz, mam nadzieję że się
    > nie obrazicie :)
    W dniu kiedy rozliczasz delegacje przeliczasz walute po kursie srednim NBP z
    danego dnia.
    Pozdrawiam Lunax

  • 4. Data: 2003-06-17 07:09:57
    Od: "Beata" <a...@r...pl>

  • 5. Data: 2003-06-17 20:40:22
    Od: "Lunax" <j...@2...pl>

    Np byles w delegacji zagranicznej pod koniec maja
    ale rozliczasz ja przykladowo 10 czerwca to bierzesz tabele NBP z 10 czerwca
    sredni kurs euro.
    mowiac jasniej bierzesz tabele NBP w dniu kiedy ja rozliczasz.
    Pozdrawiam Lunax