  • 1. Data: 2003-06-16 10:52:38
    Temat: ulga uczniowska
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    jakie warunki musi spełnić pracodawca aby skorzystać
    z ulgi uczniowskiej ?
    ela

  • 2. Data: 2003-06-16 13:54:32
    Temat: Re: ulga uczniowska
    Od: "Agata" <s...@g...pl>

    Mieć uprawienia umożliwiające mu szkolenie uczniów.
    Agata

  • 3. Data: 2003-06-16 14:20:26
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    dzięki za odpowiedź ale nie zasokiło to mojej nieświadomości
    czy pracodawca który przyjął ucznia 01,09,2001
    musi się liczyć ze zmianą rozporządzenia od dnia 01,09,2002
    a tak zupełnie sciśle pracodawca nie może okazać świadectwa dojrzałości