    From: walfal <w...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Do czego zmierza ZUS
    Date: Mon, 03 Feb 2003 22:07:19 +0100

    Oto treść pisma:
    "Nawiazując do Pana pisma z dnia 24.01.2003r dot.prośby o sprostowanie
    błędnie podanego okresu na wpłacie dokonanej dnia 10.12.2002r, uprzejmie
    wyjaśniamy, ze obecnie brak możliwości przedeklarowania wpłat
    zidentyfikowanych z m-ca na m-c. Realizacja tego typu korekty będzie
    możliwa dopiero po uzyskaniu przez Oddział stosownej procedury z
    Centrali ZUS."
    Jak się zapewnie domyślacie przekazałem wpłatę za 11.02 jako 10.02
    (mam dwie wpłaty za 10.02). Na prośbę ZUS napisałem wyjaśnienie.
    Ale teraz zgłupiałem. Czyli będzie na moim koncie bedzie wisiało
    zadłużenie za 11.02 i w konsekwencji przerwana ciągłość chorobowego i
    wczęcie procedury windykacyjnej?
    Ktoś kiedyś opisywał sposób reklamacji w Centrali, czy mogę prosić
    o pomoc w tym wypadku.
    WitoldG.