  • 1. Data: 2007-04-07 11:57:36
    Temat: Dodkument SAD w postaci PDF
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Czy gdzieś w internecie jest może ogólnodostępny formularz JDA SAD (w
    PDF albo w jakimkolwiek innym formacie)?

    Tym razem googlr niestety mnie zawiódł.

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-04-07 13:43:17
    Temat: Re: Dodkument SAD w postaci PDF
    Od: "Wywroot" <wywrot@v__sercesercerut.pl>

    NIe b ścieśłego zachowania jest

  • 3. Data: 2007-04-07 15:24:58
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Wywroot wrote:
    > NIe b ścieśłego zachowania jest

    Oops!

    Czy z tego wynika, że jeśli chcę zgłosić importowany towar do odprawy
    celnej to muszę udac się do agencji celnej, zapłacić i oni mi to wypiszą?

    Piotrek

  • 4. Data: 2007-04-07 16:47:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotrek wrote:

    > Czy z tego wynika, że jeśli chcę zgłosić importowany towar do odprawy
    > celnej to muszę udac się do agencji celnej, zapłacić i oni mi to
    > wypiszą?

    Niekoniecznie. Możesz sam nabyć druk i sobie wypełnić-
    nie wiem tylko czy jeszcze przyjmują same papierowe.
    Wydaje mi się, że trzy lata to dość czasu i że "Celina"
    działa wszędzie i może być problem jeśli równolegle
    nie złożysz online.
    Ale to tylko gdybanie, bo w UC ostatnio wszystko załatwiałem
    przez agencję - co i Tobie polecam.

  • 5. Data: 2007-04-07 16:57:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cef wrote:

    > Niekoniecznie. Możesz sam nabyć druk i sobie wypełnić-

    Tak przy okazji - wzór jest na pewno w rozporządzeniu.

  • 6. Data: 2007-04-14 07:58:18
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    cef wrote:
    > Ale to tylko gdybanie, bo w UC ostatnio wszystko załatwiałem
    > przez agencję - co i Tobie polecam.

    Jak poradziełeś tak zrobiłem.

    No i mam przed sobą SAD (należności celne zostały zapłacone) i
    zastanawiam się co dalej.

    Rozumiem, że teraz do KPiR wprowadzam koszt na podstawie noty
    księgowej(?) w wysokości wynikającej z SAD (pozycja 47 - podstawa
    opłaty) i do ewidencji zakupów VAT wprowadzam VAT naliczony (pozycja 47
    - kwota)

    I wcale się nie przejmuję, że na SAD VAT został zaokrąglony do pełnego
    złotego.

    Czy tak?

    Piotrek