  • 1. Data: 2007-04-07 11:22:10
    Temat: ZUS ZFA konta bankowe
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Mam do wypełnienia ten magiczny formularz, gdyż otwieram
    działalność gospodarczą.
    Czy mam podać tylko rachunki związane z prowadzoną
    działalnością, czy też wszystkie moje rachunki bankowe,
    polskie i zagraniczne? Te w biurach maklerskich też?

    Stach

  • 2. Data: 2007-04-07 13:18:37
    Temat: Re: ZUS ZFA konta bankowe
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Krzysztof Stachlewski nabazgrolił na ekranie:
> [...]
    > działalnością, czy też wszystkie moje rachunki bankowe,
    > polskie i zagraniczne? Te w biurach maklerskich też?

    Imo te związane z prowadzoną działalnością, z którego będziesz robił
    przelewy i ewentualnie które zablokują jak nie będziesz ich robił ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2007-04-07 21:51:19
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Nikiel ;) napisał(a):

    > Imo te związane z prowadzoną działalnością, z którego będziesz robił
    > przelewy i ewentualnie które zablokują jak nie będziesz ich robił ;)

    Noo, żebym czasem ich jednak nie zrobił ;-)
    Jest jakaś podstawa prawna, że jednak tylko konta "związane
    z działalnością"?
    Też, najchętniej, podałbym tylko te, ale nie chciałbym, żeby ktoś
    się doczepił...

    Stach

  • 4. Data: 2007-04-09 08:08:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Apr 2007, Krzysztof Stachlewski wrote:

    > Noo, żebym czasem ich jednak nie zrobił ;-)

    :)

    > Jest jakaś podstawa prawna, że jednak tylko konta "związane
    > z działalnością"?

    IMO tak.
    Tu:
    http://sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm
    Art.31.2 i .3 :)

    > Też, najchętniej, podałbym tylko te, ale nie chciałbym, żeby ktoś
    > się doczepił...

    To ten "ktoś" musi podać podstawę prawną żądania czegoś.
    I ta podstawa musi być ustawowa.

    pzdr, Gotfryd