    From: Kwiecisty <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Dopłada podatku po rozliczeniu
    Date: Sun, 04 Mar 2012 12:08:00 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Cześć,

    Mam pytanie - dlaczego, będąc zatrudnionym w jednym miejscu na stałą
    umowę, mającym dochody tylko z jednego źródła muszę po rozliczeniu PITa
    dopłacić paręset złotych? Ok, przekraczam próg ale to tylko dlatego tak
    się dzieje?

    Wydawało mi się, że powinno to wyjść mniej lub bardziej na zero. Nie mam
    żadnych ulg, poza internetową, nie rozliczam się z żoną, nie ma dzieci
    etc. etc.

    Wszystko najprościej jak się da. Prawdę mówiąc, irytuje mnie to i
    wolałbym nic nie płacić. Czy coś muszę np. w kadrach zgłosić aby tą
    "niedopłatę" za wczasu wyrównały np. większymi zaliczkami czy co tam?

    Pozdr,
    Tomek