  • 21. Data: 2002-04-21 08:02:53
    Temat: Re: Dowod wewnetrzny
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > I przez to moje zakupy wchodza do KUP tylnymi
    >
    > Znalazłeś jakiegoś kartowicza?

    Nie, ale pomysl do rozwazenia :)

    Sprawa jest indywidualna, rozwiazanie malo przydatne dla innych.
    W tej sytuacji jest to chyba jedyne wyjscie. Zwieksza ono koszt uslugi i czyni
    ja mniej konkurencyjna. Dodatkowych zyskow na tym nie ma.

    Leszek

  • 22. Data: 2002-04-23 06:21:52
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    poczytaj ostatnie wydanie mat gorzowaskich nr 12 z 20-04-2002
    znajdziesz cos tam na ten temat w artykule na str 28

    jacek