  • 1. Data: 2002-08-13 07:43:32
    Temat: Dowod wewnetrzny - z czym to sie je?
    Od: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org>

    Witam. Od jakiegos czasu w tekstach przewija sie haslo 'dowod
    wewnetrzny'. Czy moze ktos mnie oswiecic, do czego toto sluzy i jak sie
    z tego korzysta?

    nijou

  • 2. Data: 2002-08-13 08:08:47
    Temat: Re: Dowod wewnetrzny - z czym to sie je?
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Od jakiegos czasu w tekstach przewija sie haslo 'dowod
    > wewnetrzny'. Czy moze ktos mnie oswiecic, do czego toto sluzy i jak sie
    > z tego korzysta?

    Jak się nie ma dokumentu księgowego zdefiniowanego w odpowiednich
    przepisach, to znajduje zastosowanie DW.
    To taki "śmietnik", żeby było cosik do zaksięgowania ;-)
    Podobnie zresztą FW i już mniej podobnie RW, PW.

    Z DW się nie korzysta, jego się tworzy.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2002-08-13 12:21:22
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Piotr K." <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Piotr
    >
    > Ten "śmietnik" jest sciśle określony w przepisach. Dla Księgi przychodów i
    rozchodów w rozporz. w sprawie prowadzenia księgi. Iwona