  • 1. Data: 2006-07-02 07:15:19
    Temat: Drastyczna podwyżka podatku za użytkowanie wieczyste gruntu
    Od: "klusek" <k...@p...onet.pl>

    Drastyczna podwyżka podatku za użytkowanie wieczyste gruntu pod mieszkaniami
    wykupionymi na własność.

    Urząd Gminy wyjaśnił, że podwyżka spowodowana jest wzrostem wartości
    gruntów.

    Słyszałem, że będzie wprowadzony też podatek od gruntów , które zajmują
    groby.

    Czy to prawda, że mają wprowadzić podatek od sum przeznaczanych przez
    rodziców na utrzymanie dzieci ?

  • 2. Data: 2006-07-02 09:01:07
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 2 Jul 2006 09:15:19 +0200, klusek napisał(a):

    > Drastyczna podwyżka podatku za użytkowanie wieczyste gruntu pod mieszkaniami
    > wykupionymi na własność.
    >
    > Urząd Gminy wyjaśnił, że podwyżka spowodowana jest wzrostem wartości
    > gruntów.

    Jest to najprawdopodobniej wynikiem inwestycji w ich otoczeniu jak rozwój
    infrastruktury - szczególnie drogowej. Tak czy inaczej mozna się odwoływać.
    Wycene wykonuje rzeczoznawca majątkowy.
    Natomiast UoGN przewiduje 50% obniżkę od opłat w przypadku gdy dochód na
    cżłonka rodziny jest mniejszy niż .... chyba minimalna krajowa. Warto
    sprawdzić bo wbrew pozorom łatwo z tego skorzystać ponieważ rodzina to
    szerokie pojęcie :D

    --
    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2006-07-04 18:19:27
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Hehehehe chca sobie wyrownac becikowe, a podatek i tak wyjdzie o wiele
    wiekszy......typowe dzialnie.

    Moim zdaniem nie prawda, chyba chca zniesc podatki od takich spraw w
    rodzinie.

    --
    e-maile z innych domen
    niz pl. beda ignorwane.