  • 1. Data: 2006-07-02 01:31:43
    Temat: Korekty VAT-7
    Od: "adam .........................." <a...@g...pl>

    Witam,
    w tym roku sam prowadzę rachunki i rozliczenia z US, i na początku roku żle
    wypisałem deklaracje, nie zaokrąglając podstaw podatku naliczonego i
    należnego /sam podatek do zapłaty był dobrze wypisany/, tak więc złożyłem
    korekty, ale nie dołączyłem wyjasnienia...Teraz dostałem wezwanie z par 81
    pkt.1 - i grożą mi mandatem :(
    Czy kosmetyczne poprawki na deklaracji vat-owskiej /bo podatek się nie
    zmienił/ skutkują karą ???

    Jak z tego wybrnąć? Czytałem treść tego par.81 i tam nic nie ma na temat
    kary...Jak napisać takie wyjaśnienie?
    Może ktoś pomoże ?
    pozdr