  • 121. Data: 2015-07-22 17:02:25
    Temat: Re: Dwóch płatników za 1 urządzenie
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Nie brnij, miałem fafnascie kont dla RR.

    -----

  • 122. Data: 2015-07-22 17:04:34
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Powinieneś się wziąć za in-vitro ;-))

    -----

  • 123. Data: 2015-07-22 17:14:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-22 o 17:01, ????? pisze:
    > Ty nawet nie masz pojęcia, co to jest Rada Rodziców (szkoły).
    > Masz dzieci??

    Twoje posty są jak robienie kupy na czczo - dużo hałasu, mało treści...

    --
    Liwiusz

  • 124. Data: 2015-07-22 21:58:40
    Temat: Re: Re: Dwóch płatników za 1 urządzenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Jul 2015, Liwiusz wrote:

    > Ponadto NIP nie oznacza zdolności do czynności prawnych.

    O ile pamiętam, wątek nie ma NIC do zdolności prawnej.
    Chodzi wyłącznie o występowanie w roli podmiotu *podatkowego*
    na fakturze!
    S.C. też nie ma zdolności prawnej.

    pzdr, Gotfryd

  • 125. Data: 2015-07-22 22:04:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Wziąć FV na jednego i wystawić notę korygującą.

    Nie dalej jak w tym tygodniu czytałem interpretację, że notą nie
    można zmienić nabywcy. Niestety nie mam namiaru pod ręką, to było
    tak "przy okazji" (szukałem czego innego), ale jestem pewien
    i było to "weryfikowane wyrokiem" (znaczy sprawa poszła do WSA
    co najmniej, który zgodził się z US że tak nie wolno).
    IMO "dopisanie nabywcy" jest przypadkiem "zmiany nabywcy".
    Potrzebna jest f-ra korygująca.

    Nie zmienia to faktu, że "system nie pozwala" stanowi problem
    sprzedawcy - niech sobie ręcznie wklepie.
    Albo *dopisze* (tak z palca, długopisem).
    W końcu faktura nie ma być wystawiona przez "system", lecz
    przez podatnika :>

    pzdr, Gotfryd

  • 126. Data: 2015-07-23 10:58:53
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Tes sam NIP, który nadał Radzie Rodziców właściwy miejscowo Urząd Skarbowy,
    proste??
    BTW biegnę po piżamę i szczoteczkę do zębów, bo kupowałem na RR autoklaw za
    kilka tysięcy złotych (do szkolengo gabinetu lekarskiego), przez lata
    płaciłem lekarce na umowy z odprowadzaniem wszystkich srusów pitów i citów,
    i o zgrozo zatrudniałem kogoś OIDP na etacie (kasjerkę?).
    Dostanę wiecej niz Nowak za zegarek?
    Na pocieszenie może te laski z banków prowadzących rachunki RR pasadzą ze
    mną w celi ;-)

    -----

  • 127. Data: 2015-07-23 11:01:07
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Jasne, przekonaj tę pindę za kontuarem której wszystko wisi bo to nie jej.

    -----

  • 128. Data: 2015-07-23 11:03:02
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Przeglądasz się w lustrze od rana?
    Bardzo obniżyłes poziom, a szkoda.
    Eksperta pamiętasz?

    -----

  • 129. Data: 2015-07-23 11:05:17
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Dotykasz zupełnie innego tematu: czy szkoła jest podmiotem (osobą), czy może
    wydział oświaty, czy może urząd miasta, czy może prezydent?

    -----

  • 130. Data: 2015-07-23 11:12:18
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-23 10:58, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Dostanę wiecej niz Nowak za zegarek?
    > Na pocieszenie może te laski z banków prowadzących rachunki RR pasadzą ze

    Zamiast dzielić włos na czworo:
    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/519641,stowarz
    yszenie_rady_rodzicow_wesprze_szkole.html

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl