  • 1. Data: 2010-05-01 07:21:05
    Temat: E deklaracja
    Od: "Jaga" <w...@w...pl>

    Chcialam wyslac rozliczenie roczne przez net, ale nie moglam wprowadzic
    regonu, tzn program uznawal wpisany regon za nie poprawny.
    To blad programu czy ja nie znam jakiegos poprawnego zapisu?

  • 2. Data: 2010-05-01 09:24:30
    Temat: Re: E deklaracja
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 1 May 2010 09:21:05 +0200, Jaga napisał(a):
    > Chcialam wyslac rozliczenie roczne przez net, ale nie moglam wprowadzic
    > regonu, tzn program uznawal wpisany regon za nie poprawny.
    > To blad programu czy ja nie znam jakiegos poprawnego zapisu?

    A o jaki zapis chodzi? Przecież to tylko liczba, bez żadnych łączników itd.
    Stawiam jednak na Twoją pomyłkę...

    Wejdź na http://www.stat.gov.pl/regon/ i poszukaj siebie podając NIP -
    i porównaj otrzymany REGON z tym który podałaś.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 3. Data: 2010-05-01 15:43:39
    Od: "Jaga" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Wejdź na http://www.stat.gov.pl/regon/ i poszukaj siebie podając NIP -
    > i porównaj otrzymany REGON z tym który podałaś.

    Podalam dobry regon