  • Data: 2005-02-08 20:02:16
    Temat: EPPiKES, VAT, KPiR ...PZPR, ZSSR, USA, FSO, PLN
    Od: "Red" <kmwejfhNOSPAM@CUT-IT_MAN!!!acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ..spokojnie..

    DG jednoosobowa
    KPiR
    19%L
    Vat
    Samochód PRYWATNY wprowadzony do EŚT (nie ciężarowy)

    Przeczytałem kilkadziesiąt postów na ten temat. Nie znalazłem jednak
    jednoznacznej odpowiedfzi. Jak już była, to w innym poście była negowana.
    Zmuszony jestem ostatecznie i jasno zapytac, aby uzyskac konkretna
    ospowieedź. Pytam wiec:

    Czy do EPPiKES (dalej zwanej kilometrówką) FV za PALIWO wpisuje w kwocie
    netto, czy brutto?
    Jeżeli netto, to czy Vat dopisuje do KUP?

    Czy koszt oleju, filtra oleju oraz robocizny (na jednej FV) wpisuje do
    kilometrówki w kwocie netto, czy brutto?
    Jeżeli netto, to czy Vat dopisuje do KUP?

    Jak nazwać kilometrówke w KPIR?
    Grzegorz