  • 21. Data: 2007-01-08 10:53:39
    Temat: Re: EŚT
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 08-01-2007 o 10:06:11 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Żeby była jasność - też tak prowadzę.

    > A moje pytanie jest takie, co stoi na przeszkodzie żeby EST była
    > w komputerze, a ew. jej wydruk "raz na rok" czy ileś tam?

    Zgadzam się, ale to samo możnaby powiedzieć o KPiR albo fakturach VAT,
    a jednak nie moża..

    pozdr

  • 22. Data: 2007-01-08 11:13:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Jan 2007, t wrote:

    > Zgadzam się, ale to samo możnaby powiedzieć o KPiR

    ...nie zgadza się, a raczej zgadza się z zastrzeżeniem...

    > albo fakturach VAT,

    ...też się nie zgadza.

    > a jednak nie moża..

    Ależ można - tyle że w przypadku KPiR powiedziano że ma być "drukowana
    nie rzadziej niż co miesiąc i ma być instrukcja", zaś przy f-rach
    powiedziano że jak są "w komputerze" to mają być zapieczętowane
    certyfikowanym podpisem elektronicznym (a na papierze nie muszą).

    Gdzieś widzisz jakieś zakazy? :)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2007-01-08 11:46:55
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 08-01-2007 o 12:13:33 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Gdzieś widzisz jakieś zakazy? :)

    Nie widzę, z tym że sądy administracyjne uznają że przedrukowanie KPiR
    powoduje
    że drugi wydruk nie jest wiarygodny. I o ile dla mnie taka argumentacja to
    jest kpina
    ze zdrowego rozsądku, o tyle nie wiem czy oni tak na powaznie to mówią,
    czy dodają "piórek" przepisom z rozporządzenia o KPiR.
    Bo jeśli to pierwsze to EST sie też to tyczy

    pozdr

  • 24. Data: 2007-01-08 19:33:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Jan 2007, t wrote:

    > Nie widzę, z tym że sądy administracyjne uznają że przedrukowanie KPiR
    > powoduje
    > że drugi wydruk nie jest wiarygodny.

    Przyjmijmy.

    > czy dodają "piórek" przepisom z rozporządzenia o KPiR.
    > Bo jeśli to pierwsze to EST sie też to tyczy

    Ale ja się pytam co to ma do wydrukowania EST *pierwszy* raz?
    RazNaRok na przykład?

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2007-01-08 19:45:33
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 08-01-2007 o 20:33:56 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Przyjmijmy.

    > Ale ja się pytam co to ma do wydrukowania EST *pierwszy* raz?
    > RazNaRok na przykład?

    Pierwszy raz to nic :) Ale jak coś się pozmienia to też bym se chciał
    dodrukować!! :)

    pozdr