  • 1. Data: 2004-12-05 22:36:53
    Temat: Egzamin Doradca Podatkowy
    Od: "Profil1" <m...@n...pl>

    Odkupię opracowanie - odpowiedzi na pytania egzaminacyjne dla doradców
    podatlowch, częć pisemna, aktualne.

  • 2. Data: 2004-12-05 23:04:40
    Temat: Re: Egzamin Doradca Podatkowy
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    Witam

    jestem w posiadaniu aktualnych testów dla doradców podatkowych na płycie CD.
    Program zakupiłam we wrześniu.
    Chętnie odsprzedam.

    Pozdrawiam
    monika

  • 3. Data: 2004-12-06 00:27:14
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kalina" <d...@s...pl .invalid> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > jestem w posiadaniu aktualnych testów dla doradców podatkowych na
> [...]

    i tak nam się "rodzą" doradcy...
    mam tylko nadzieję, że mają wieloletnią praktykę :)))

    Darek SP2BZW

  • 4. Data: 2004-12-06 06:08:37
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > i tak nam się "rodzą" doradcy...
    > mam tylko nadzieję, że mają wieloletnią praktykę :)))
    > Darek SP2BZW

    Darku a znasz innż możliwość "rodzenia" niż poprzez wiedzę??
    Ja znam oczywiście poprzez znajomości i łapówki .. ale to już chyba niegodne
    (hahahahhaha-aktualnnie z gazet wynika, że wszyscy biorą).

    pozdrawiam
    fart

  • 5. Data: 2004-12-06 09:35:31
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    jesteś w błędzie.... testy na doradców są dostępne.... UWAGA!!!!! w
    rozporządzeniu Ministra Finansów :) więc same pytanie to żaden problem :)
    a opracowane odpowiedzi można kupić w wydawnictwie Infor.... czy widzisz w
    tym coś złego????

    pozdrawiam
    monika

  • 6. Data: 2004-12-06 19:04:33
    Od: "Profil1" <m...@n...pl>

    OK, jestem gotów je odkupic za 50 zl.

  • 7. Data: 2004-12-06 20:04:07
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    a ja mam nadzieje, ze jak juz zdasz egzamin to bedziesz nam podpowiadal jak
    rozwiazac nurtujace nas problemy... :))))
    trzymam kciuki!!!!

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska