  • 41. Data: 2008-08-18 04:51:33
    Temat: Re: FV i 2 miejsca prowadzenie dzialanosci
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    osobiście z tego co widzę ludzie podają adresy sklepów a nie zamieszkania,
    fakturuja sie na sklep, im wystawiaja tez na sklep, inaczej jest to miejsce
    prow DG, sklep jest w Olsztynie, a Kazia Wysocka mieszka w Łodzi, i co?
    chociazby dla dostawców, przeważnie jada tam gdzie mają adres na FV, raz
    miałem że TIR mi pod blok jechał, bo podaję adres zamieszkania, ale mam już
    dosyć wizyt i nękania, czy pod tym pdresem można przyjść coś zobaczyć... nie
    nie można...

  • 42. Data: 2008-08-18 08:30:04
    Od: r...@o...pl

    Jak uwazasz, USy nie robia problemow poki co.
    "Poprawniejszy" jest jednak adres zamieszkania.

  • 43. Data: 2008-08-22 18:36:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Aug 2008, Zephyr wrote:

    > a ja mam w takim razie pytanie:
    > co ma być na pieczatce?

    REGON. Koniec listy "obowiązkowej".
    I (IMO) nie może być fałszywych danych.
    No chyba że ktoś zna inny akt prawny, nakazujący podawanie
    czegokolwiek innego, to proszony jest o wskazanie... od
    ładnych paru lat nikt niczego innego nie zapodał.

    > adres zamieszkania które jest określone jako siedziba
    > czy miejsce prowadzenia DG?

    Skoro żaden przepis nie wymaga podawania NA PIECZĄTCE żadnego
    konkretnego adresu, to można tam podać IMO cokolwiek (byleby to
    "cokolwiek" nie zawierało fałszywej informacji).

    W odróżnieniu od np. faktury, na której musi być adres PODATNIKA...

    pzdr, Gotfryd