  • 1. Data: 2002-01-15 07:37:29
    Temat: FW: Odsetki karne
    Od: b...@g...pl (bgza)

    Wysyłam po raz trzeci i:
    Nikt nic ani słówka ?
    Ani be ani me ani kukuryku ?

    Witam !

    Czy znajdę pomoc u Państwa w następującej sprawie:
    1. Spółka z o.o. pod koniec 1999 roku fakturuje sprzedaż (roboty budowlane),
    inwestor nie posiada środków robiona jest korekta faktury.
    2. Faktura księgowana jest w następnym roku w lutym, że o te same roboty
    chodzi nie trudno udowodnić.
    3. Na koniec roku spółka nie wykazuje robót w toku.
    4. Kontrola US i sprawa przekroczenia przepisów jest jasna ale czy odsetki
    naliczając do chwili obecnej postępują słusznie ? Czy jest na to jakaś rada
    ? Może wyrok NSA.
    Proszę o pomoc

    Mietek

  • 2. Data: 2002-02-05 19:15:17
    Temat: Re: Odsetki karne
    Od: "Slawka" <b...@2...pl>

    Nie spotkałam sie z wyrokiem, który mógłby pomóc. Moim zdaniem odsetki mogą
    naliczyć 3 lata do tyłu, a niekiedy 5. Można prosić o rozłożenie na raty,
    mogą coś umorzyć, a gdyby np.udowodnić, że przez te odsetki firma upadnie,
    to mogą zrezygnować.Jak inwestor nie posiada środków, to lepiej poczekać za
    zapłatą /ewentualny podatek dochodowy przecież płaci sie dopiero 31.3/
    Dlaczego wystawiliście fakturę korektę, bardzo duże ryzyko.Nadmieniam, że
    art.34 ust1 ustawy o rachunkowości dopuszcza nie wycenianie produkcji w
    toku. Pozdrawiam.