  • 1. Data: 2005-11-12 19:11:39
    Temat: Faktury za paliwo z sierpnia w kilometrówce za październik?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    No właśnie - znalazłem całą koszulkę faktur za paliwo i jedną za akumulator
    do auta, z sierpnia. Czy mogę to sobie odliczyć w zestawieniu wydatków
    poniesionych na eksploatację samochodu w październiku?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-11-15 22:11:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > No właśnie - znalazłem całą koszulkę faktur za paliwo i jedną za akumulator
    > do auta, z sierpnia. Czy mogę to sobie odliczyć w zestawieniu wydatków
    > poniesionych na eksploatację samochodu w październiku?
    Kilometrówkę prowadzi się narastająco, czyli jeśli np. nie miałeś
    żadnych wydatków w sierpniu (lub ich w sierpniu nie uwzględniłeś), to
    suma wynikająca z przejechanych kilometrów przechodzi Ci na kolejny
    miesiąc, aż do pojawienia się wydatków. Spotykałem się na tej grupie z
    opiniami, że o kosztach można sobie przypomnieć choćby w grudniu i
    dokonać odliczeń (byleby w tym samym roku podatkowym), a przecież
    wydatki na eksploatację samochodu to zwykłe koszty, tylko w pewien
    sposób limitowane.

    Maciek

  • 3. Data: 2005-11-16 09:22:57
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@n...pl> napisal(a):
> [...]
    > dokonać odliczeń (byleby w tym samym roku podatkowym), a przecież
    > wydatki na eksploatację samochodu to zwykłe koszty, tylko w pewien

    No właśnie, też tak myślę.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem