  • 1. Data: 2002-03-17 17:35:53
    Temat: Gminy zagrożone strukturalnym bezrobociem
    Od: "robro" <r...@g...pl>

    Czy zostalo wydane na ten rok rozporządzenie o wykazie gmin i powiatów
    zagrożonych strukturalnym bezrobociem

    Robro

  • 2. Data: 2002-03-22 10:25:14
    Temat: Re: Gminy zagrożone strukturalnym bezrobociem
    Od: Rekuć <r...@p...onet.pl>

    17-03-2002 18:35, robro napisał:
    > Czy zostalo wydane na ten rok rozporządzenie o wykazie gmin i powiatów
    > zagrożonych strukturalnym bezrobociem
    >
    > Robro

    tak z dnia 18 grudnia 2001 Dz.U. nr 151 poz.1702
    Piotrek

  • 3. Data: 2002-03-25 19:38:44
    Od: "robro" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rekuć" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak z dnia 18 grudnia 2001 Dz.U. nr 151 poz.1702
    > Piotrek

    Dzięki

    Ale po przeczytaniu
    Czy to oznacza, że w województwie Śląskim tylko gmina Żory jest zagrożona
    strukturalnym bezrobociem???????
    A co zresztą????
    Poprzednio było tego o wiele więcej.
    Robro

  • 4. Data: 2002-03-28 00:34:19
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Mar 2002, robro wrote:

    >+ Użytkownik "Rekuć" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości[...]
    >+ > > Czy zostalo wydane na ten rok rozporządzenie o wykazie gmin i powiatów
    >+ > > zagrożonych strukturalnym bezrobociem
    [...]
> [...]
    >+ Ale po przeczytaniu
    >+ Czy to oznacza, że w województwie Śląskim tylko gmina Żory jest zagrożona

    O ile się nie mylę są DWA wykazy "gmin zagrożonych", dotyczące
    RÓŻNYCH regulacji prawnych; Przynajmniej tak mi to wyglądało
    kiedy oglądałem w zeszłym roku (i rzeczywiście, na jednej
    z tych list były tylko [ze śląskiego] Żory).
    Właśnie sprawdziłem: to jest "nowelizacja" rozp. z 21 grudnia 1999,
    która daje "ludziom" jakieś większe uprawnienia (nie będę
    dywagował z głowy co konkretnie :], podejrzewam np. "dłuższe
    bezrobotne")
    Dla ustalenia - namiar:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2001/1702.htm

    A jest jeszcze DRUGIE rozp. wykonawcze m.in. do ustaw
    podatkowych, gdzie "z okazji..." można się załapać np.
    na współczynnik 3 do amortyzacji degresywnej (patrz niżej).

    >+ Poprzednio było tego o wiele więcej.

    Masz na myśli to:
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/fizycznych.shtml
    i link:
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/doc/rozporzadzenie_
    rady_ministrow_z_dnia_23_stycznia_2001.doc

    ?
    Bo ja zabiłem ćwieka biuru rachunkowemu i jednej z zaprzyjaźnionych
    firm kładąc przed nosem teksty obu rozporządzeń ;) :)

    >+ Robro

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-03-31 11:14:32
    Od: "robro" <r...@g...pl>

    Rzeczywiście są dwie listy ale by móc z tego skorzystać trzeba by znaleźć
    aktualizacje tej listy gmin z tego roku a jak widzę jest tylko lista z
    tamtego roku.

    Więc bardzo bym prosił czy dalej stosować listę z poprzedniego roku lub
    prosił bym o tekst rozporzadzenia o gminach zagrożonych strukturalnym
    bezrobociem ztego roku

    Z góry bardzo dziękuję
    Robro

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

  • 6. Data: 2002-04-01 19:00:10
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 31 Mar 2002, robro wrote:

> [...]
    >+
    >+ Więc bardzo bym prosił czy dalej stosować listę z poprzedniego roku lub

    Głowy oczywiście dać nie mogę.
    Sądzę że .mofnet ma JEDNAK aktualne informacje :)

    Osobiście jak pytałem w US to odesłali mnie technologią "od
    Annasza do Kajfasz" (obtelefonowałem UM, UP, pomoc społeczną [!]
    i nie pamiętam co jeszcze; wszyscy reagowali: Oooo....co chodzi ??!)

    Ponieważ rozp. NIE pojawiają się z regularnością szwajcarskiego
    zegarka (proponukę zwrócić uwagę że w istniejący są daty poprzednich
    rozporządzeń, które były zmieniane - i NIE jest to rok w rok)
    to... można tylko sugerować (się) :)
    [...]
    >+ Z góry bardzo dziękuję
    >+ Robro
    >+
    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl>

    Podanie w kwestii formalnej:" odpowiedź POD cytatem jest
    (jednak) zrozumialsza... ! :)
    [...]

    ...przypominając adres :)

    Pozdrowienia, Gotfryd