  • 1. Data: 2002-12-10 13:34:47
    Temat: Ilu letnia kasa fiskalna?
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    Witam,

    Czy jest jakies zarzadzenie, ustawa czy moze jeszcze inny nakaz mowiacy jak
    dlugo mozna uzytkowac kase fiskalna...?
    Chodzi mi o to czy dowolna kasa musi zostac zmieniona po uplywie jakiegos
    wyzej okreslonego okresu czasu na nowa...?

    pozdrawiam,

    rafal

  • 2. Data: 2002-12-10 14:08:49
    Temat: Re: Ilu letnia kasa fiskalna?
    Od: "Dariusz Domagała" <n...@n...com.pl>

    Kasa nie, ale modul fiskalny po zapelnieniu (teoretycznie 5 lat, a dokladnie
    1830 raportow dobowych)

    Darek

  • 3. Data: 2002-12-10 14:26:53
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    Czy ten modul to jest jakas lwia czesc kasy. To znaczy czy nie lepiej
    zmienic cala kase czy tylko wystarczy ten modul...?

    Użytkownik Dariusz Domagała <n...@n...com.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:at4shp$ddh$...@s...futuro.pl...

  • 4. Data: 2002-12-10 14:46:42
    Od: "Dariusz Domagała" <n...@n...com.pl>

    Ten modul to np. w przypadku kas Optimusa ok 700 PLN.
    Bez niego kasa nie bedzie dzialac.

    Nowa kasa to np. nowa gwarancja.

  • 5. Data: 2002-12-11 20:59:06
    Od: Andrzej Bojan <a...@a...bojan.prv>

    W artykule <at4thu$7ak$1@news.tpi.pl> Rafa? Szulc napisa?(a):
    > Czy ten modul to jest jakas lwia czesc kasy. To znaczy czy nie lepiej
    > zmienic cala kase czy tylko wystarczy ten modul...?
    W przypadku kas wyprodukowanych przed 2000 rokiem wymiana pami?ci
    fiskalnej nie wchodzi w gr?, bo kasa nie spe?nia warunków nowej
    homologacji.
    > dokladnie
    1830 to jest minimum jakie ka?da kasa musi spe?miaae.
    Sa kasy które maj? pojemno?ae ponad 2500 raportów.

    Andrzej.