  • 1. Data: 2002-12-10 11:46:45
    Temat: sprzęt dla pracownika - kiedy w KUP
    Od: "Kasia" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam prośbę. Pracuję z moim chłopakiem w jednej firmie. Kupiłam drugi
    komputer (dla niego) na DG. Chciałabym go oficjalnie zatrudnić.
    Moje pytanie jest proste (i trochę mi wstyd, że nie znam odpowiedzi). Czy
    aby móc wrzucić ten komputer w koszty powinnam go zatrudnić na umowę o
    pracę, czy wystarczy na umowę o dzieło? Mamy wiele konkretnych zadań do
    wykonania na komputerze, nie wiem jednak czy firma może zapewniać sprzęt
    pracownikowi zatrudnionemu na taką umowę.
    dziękuję za pomoc
    Kasia

  • 2. Data: 2002-12-10 13:38:31
    Temat: Re: sprzęt dla pracownika - kiedy w KUP
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 10 Dec 2002 12:46:45 +0100, "Kasia"
    <s...@p...onet.pl> zakodował:
    >Moje pytanie jest proste (i trochę mi wstyd, że nie znam odpowiedzi). Czy
    >aby móc wrzucić ten komputer w koszty powinnam go zatrudnić na umowę o
    >pracę, czy wystarczy na umowę o dzieło?

    A czy przy komputerze musi ktoś siedzieć, żeby ten coś robił? Możesz
    mieć 1000 komputerów i prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-12-10 21:11:05
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Dec 2002, Kasia wrote:

> [...]
    >+ aby móc wrzucić ten komputer w koszty powinnam go zatrudnić na umowę
    >+ o pracę, czy wystarczy na umowę o dzieło?

    A jakbyś tak miała 2 komputery 'dla siebie' ?
    [...]
    >+ nie wiem jednak czy firma może zapewniać sprzęt
    >+ pracownikowi zatrudnionemu na taką umowę.

    To nie 'pracownik' a co najwyżej 'zatrudniony' :)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (2 szt. PC na stanie EŚT)