  • 11. Data: 2004-03-25 13:22:15
    Temat: Re: Innowacje w składkacc do ZUS????
    Od: "Mart" <m...@p...pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040325/e
    konomia/ekonomia_a_25.html

    Czytając to wszystko włos się na głowie jeży i nóż w kieszeni otwiera. A
    będzie tak dopóki wszyscy którzy piastują wysokie stanowiska będą
    bezkarni!!!
    Kiedy nadejdą czasy, że będą rozliczani ze swojej działalności
    /parlamentarzyści, sędziowie, prokuratorzy, premier, prezydent, ministrowie
    itp itd/ w trakcie trwania mandatu jak i po jego zakończeniu??? Kiedy ustaną
    usprawiedliwienia typu: to nie my to nasi poprzednicy - przecież tu chodzi o
    nas wszystkich. Czy konieczna jest kolejna rewolucja??? A wnioskując z
    nastrojów społecznych nie jest to wykluczone. Znowu do władzy dojdą
    populiści i nadal będziemy stali na równi pochyłej która coraz bardziej
    "spycha" nas w dół. Czy potrzebne nam coś na kształt Madrytu aby się
    obudzić????
    --
    MART
    GG: 4117163

  • 12. Data: 2004-03-25 13:50:27
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Borszczuk wrote:

    > Sugeruje EOT, nim nas pogonia. A przed wrzutka do urny proponuje mimo
    > wszystko ponownie rozwazyc "zady i walety".

    Mysle, ze jaknie bedziemy za dlugo przeciagac, to nam nie wleja...

    > Coz, zgodnie z prawami natury za xxx lat na planecie beda sami
    > kretyni z dzidami, co akurat wynika z prostej teorii ewolucji oraz
    > obserwacji przyrostu naturalnego w poszczegolnych klasach spolecznych.
    > Nie znaczy to tez, ze w tej chwili mam przyjac to ze spokojem.

    No przynajmniej tu sie zgadzamy..

    > Populizm. Mielismy ospe x razy juz do tej pory. Ktos sie czego na tym
    > nauczyl? Nie sadze. Wiec po co nam kolejna.

    Pewne "nieuniknione" rzeczy sie dokonaly.
    Prysl mit Walesy..
    Prysl mit Solidarnosci
    Rozpadla sie UW - ktora tez sadzila,z e mozna deoptac swoj elektorat
    zdobywajac nowy.
    Prysl mit LSD..

    > A na co liczysz? Lepper e muerte? Dajze pokoj...

    Wlasnie chodzi o to czy mozna liczyc na PO.
    Czy beda opierac sie na malych i srednich,
    czy beda nas dusic - jak dotad inni.

    Jesli beda nas dusic - skoncza jak UW..
    i nastepny bedzie Lepper..czy tego chcemy czy nie..
    I jako NASTEPNY bedzie jeszce grozniejszy i
    zastanie nas bardziej wykonczonymi...mniej zdolnymi
    do przezycia. MOZNA BEDZIE co prawda spieprzyc za granice...
    Ale ja jakos dziwnie chce zyc TU u siebie.

    > O ile to 1sze nie jest do konca pewne to to drugie jest
    > zdecydowanie bardziej.

    Wiec przeciez to jako opcje stawiam.
    JESLI po przylozy reke ro tego duszenia malych..
    to ierwsze bedzie o wiele bardziejprawdopodobne.

    > Optymista. Rozpieprzone bedzie po pol roku. A naprawa
    > nie zajmie pozostalych 3,5. Nie zeby mi sie podobalo co jest
    > teraz ale Chcesz klepac biede to wez
    > karton i zamieszkaj na dworcu. Zobacz jak fajnie. Lepper
    > Ci do tego nie potrzebny.

    Tylko widzisz ja NIE WIDZE ALTERNATYWY dla tego klepania
    NIE CHCE , ale nie che tez dac sie z MOJEGO DOMU wygonic..

    Wiec rozwazam czy lepiej klepac coraz wieksza biede przez 4 lata
    i po tym przezyc Leppera... czy od razu przezyc Leppera...
    i wychodzi mi, ze chyba wole to drugie..

    Boguslaw

  • 13. Data: 2004-03-25 14:15:29
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Asia Kopiczyńska" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:c3u8hu$cs1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Nam chca składki podwyzszać...a zobaczcie co sobie sami funduja...
    >
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040325/k
    raj/kraj_a_6.html
    Ciekawe dlaczego nie moga znalezc pracy?;-)

    > Myślicie, ze to przejdzie z tymi składkami?
    A dlaczego nie... Dlaczego nie...:-(((

    Pozdrawiam
    LG

  • 14. Data: 2004-03-25 14:18:52
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> napisał w
    wiadomości news:c3u746$2i5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > zoil wrote:
    >

    >http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040325/
    ekonomia/ekonomia_a_25.h
    tml

    > A potem sie dziwia ze wk* w narodzie coraz wieksze i poparcie dla roznych
    > lepperow rosnie. Nawet jak ma nie byc lepiej to bedzie chociaz inaczej.
    > Eh...

    A moze nie trzeba az tak sie martwic, tylko zastanowic sie jak rozumiec te
    wspaniala propozycje.

    Za Rzepa:
    "Jeśli okaże się, że z umowy zlecenia lub umowy o pracę osoba prowadząca
    firmę otrzymuje mniej, niż wynosi najniższa podstawa składek na
    ubezpieczenie społeczne (60 proc. przeciętnego wynagrodzenia), będzie
    musiała zapłacić składki również z tytułu prowadzenia działalności
    gospodarczej."

    Tak wiec niewykluczone, ze trzeba sobie bedzie po prostu znalezc troche
    lepsza prace.

    Pozdrawiam
    Lukasz Goralczyk

    Nie jestem zwolennikiem omijania prawa, ale z prawem mielismy ostatnio do
    czynienia za czasow Republiki (a moze nigdy?)...
    LG

  • 15. Data: 2004-03-25 15:33:10
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    bosz wrote:

    > Prysl mit Walesy..

    Na jego wlasne zyczenie.

    > Prysl mit Solidarnosci

    J/w.

    > Rozpadla sie UW - ktora tez sadzila,z e mozna deoptac swoj elektorat
    > zdobywajac nowy.
    > Prysl mit LSD..

    Tyle ze za czasy dobrobytu gierkowskiego do dzis placimy. Cos mi
    sie to gryzie z Twoja wizja troskliwego taty skoro potomstwo swiadomie
    pchasz na mine.

    > Wlasnie chodzi o to czy mozna liczyc na PO.
    > Czy beda opierac sie na malych i srednich,
    > czy beda nas dusic - jak dotad inni.

    Owszem pytanie jest "czy rozwala czy nie". Natomiast w przypadku
    L. pytanie jest juz nie "czy" tylko "jak szybko". Ale jak dlugo siedze
    w Polandii tak dlugo mam jeszcze ochote powalczyc zeby jednak nie orac
    tu i nie robic najwiekszych pluc Europy. W utopie nie wierze, czytac
    ze zrozumieniem umiem, stad tym bardziej obcy mi belkot samoobronny.

> [...]
    > do przezycia. MOZNA BEDZIE co prawda spieprzyc za granice...
    > Ale ja jakos dziwnie chce zyc TU u siebie.

    Ale ja nie mam ochoty na druga Kube. W kazdym kraju moge kupic karton
    i dworzec tez znajde. Ale szczerze chrzanie systuacje kiedy to bedzie
    obligatoryjne. Wszystko ma swoje granice, a robienie do wlasnego
    gniazda nie jest zadnym patriotyzmem jak Ci sie mylnie wydaje.

    > Tylko widzisz ja NIE WIDZE ALTERNATYWY dla tego klepania
    > NIE CHCE , ale nie che tez dac sie z MOJEGO DOMU wygonic..

    Egocentryzm i krotkowzrocznosc. Tak widze to co piszesz wyzej.

    > Wiec rozwazam czy lepiej klepac coraz wieksza biede przez 4 lata

    Masz jakas szklana kule o ktorej nie wiem? Przed momentem bylo
    to zdanie warunkowe. Teraz juz widze twierdzace?

    > i po tym przezyc Leppera... czy od razu przezyc Leppera...
    > i wychodzi mi, ze chyba wole to drugie..

    Powodzenia zatem. W koncu gdzies koszytki wiklinowe musza produkowac.
    Czemu nie w Polsce, skoro tyle hal bedzie wolnych po firmach wszelakich.

    Dla mnie EOT
    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 16. Data: 2004-03-25 16:28:49
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 25 Mar 2004 11:46:19 +0100, w <c3ucq6$j86$4@galaxy.uci.agh.edu.pl>, bosz
    <b...@u...agh.edu.pl> napisał(-a):

    > Jak platforma przylozy reke do tego to chyba zaglosuje na Lepera.
    > Niech to rozwali wszystko ...moze chociaz odbudowy dozyje..

    Akurat Lepper zapowiada ścisłe powiązanie składki ZUS z dochodami... to chyba
    jedyne co mu się udało powiedzieć z sensem :].

  • 17. Data: 2004-03-25 18:51:18
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    <b...@u...agh.edu.pl> napisał(-a):

> [...]

    chyba
    jedyne co mu się udało powiedzieć z sensem :].

    Ostatnio ktoś na pbb skonstatował,
    że jak Lepper dojdzie do władzy, to kurs
    euro będzie losowany o 20.00 w telewizji
    po Wiadomościach
    (o ile będą jeszcze Wiadomości)
    Myślę, że ze składkami na ZUS
    będzie podobnie :-).
    A kto wie, może i dochody będzie się losować...