    From: Rafał K. <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Interpretacje przepisów prawa podatkowego
    Date: Wed, 16 Dec 2009 05:14:40 -0800 (PST)

    1.Napisałem interpretację do Ministra Finansów i czekam na nią 3
    miesiące. Podczas oczekiwania na tą interpretacją US ukarał mnie
    finansowo, ponieważ jego zdaniem zaksięgowałem coś niezgodnie z
    prawem. Po miesiącu przyszła interpretacja od Ministra Finansów i
    okazało się, że to jednak ja miałem rację i kara byłą niesłuszna. Czy
    US ma obowiązek zwrócić mi pieniądze, które niesłusznie ode mnie
    zabrał? Gdzie mogę w takiej sytuacji dochodzić swoich praw?
    2.Jeżeli mam interpretacje od Ministra Finansów oraz mojego US w tej
    samej sprawie i obie różnią się stanowiskiem, to która jest
    ważniejsza? Do której mam prawo (a może raczej obowiązek?) się
    dostosować? Wydaje mi się, że ważniejsza jest ta interpretacja od
    Ministra Finansów.

    PS Obie sytuacje są czysto hipotetyczne :)

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat
    http://www.robimybiznes.pl - Zarabianie w Internecie