    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: JPK faktury
    Date: Thu, 22 Sep 2016 17:57:36 +0200

    Od 2017 będę szczęśliwym podatnikiem wysyłającym dane z zakupów i
    sprzedaży jako JPK. Widzę tu pewien problem, bo obecnie kupuję np. farby
    w dużych opakowaniach, gdzie na fakturze zakupu mam napisane np. farba X
    10 sztuk po 20 litrów. Farby te sprzedaję później na litry i na fakturze
    sprzedaży mam np. farba X 5 litrów.
    Jakoś preferuję jednostki naturalne, czyli w tym przypadku farba na
    litry lepiej mi pasuje niż na sztuki.
    Czy taka zamiana jednostek może spowodować jakieś problemy z US? Może
    lepiej zostawić jednostki tak, jak na fakturze zakupu, ale problem widzę
    w przypadku, gdy duże opakowanie rozlewam do małych - sztuki się zgadzać
    nie będą, ale litry tak.
    Czy mam się już obawiać smutnych panów, czy może przesadzam?
    Jacek