  • Data: 2016-09-23 22:59:29
    Temat: Re: JPK faktury
    Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-23 o 22:11, Jacek pisze:

    > Rocznie jest tego kilka tysięcy litrów, z czego powiedzmy 1/4 jest
    > rozlewana do mniejszych opakowań.

    Ważniejsza jest _różnica_, którą chyba znasz.
    Możesz mieć i 10 litrów do rozlania, ale jak się pracownikowi ręce
    trzęsą... ;)
    Oblicz jaki procent jest różnicy i dowiedz się jaki jest "tolerowany" w
    branży. I tego się trzymaj.

    > Jak najbardziej kopalnie robią takie remanenty.

    Przecież to właśnie napisałem.
    Skoro to wiesz, to nie rozumiem Twoich rozterek dotyczących farby.

    > He, he. Wody nie dolewam, choćbym nawet chciał, bo to farby
    > rozpuszczalnikowe ;-)

    Ja tam nie chcę wiedzieć, co tam sobie dolewasz ;)

    Pozdrawiam
    Piotr