  • Data: 2016-09-23 17:43:54
    Temat: Re: JPK faktury
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości
    >Od 2017 będę szczęśliwym podatnikiem wysyłającym dane z zakupów i
    >sprzedaży jako JPK. Widzę tu pewien problem, bo obecnie kupuję np.
    >farby w dużych opakowaniach, gdzie na fakturze zakupu mam napisane
    >np. farba X 10 sztuk po 20 litrów. Farby te sprzedaję później na
    >litry i na fakturze sprzedaży mam np. farba X 5 litrów.
    >Jakoś preferuję jednostki naturalne, czyli w tym przypadku farba na
    >litry lepiej mi pasuje niż na sztuki.
    >Czy taka zamiana jednostek może spowodować jakieś problemy z US? Może
    >lepiej zostawić jednostki tak, jak na fakturze zakupu, ale problem
> [...]

    Co tam Ziobro wymysli, to cholera wie, ale w pierwszej kolejnosci ich
    beda IMO interesowac kwoty i zgodnosc faktur i kontrahentow.
    W drugiej kolejnosci moga ich zainteresowac rozchody magazynowe, i kto
    tam uplynnia bez faktury.

    Po pierwszej kontroli im przejdzie ... no chyba ze Morawiecki kaze
    duzo podatkow przyniesc, to sie zaczna czepiac - inny towar, inna
    jednostka, a co to za produkcja bez zezwolenia, a ile ton
    mikroprocesorow pan zakupil ...

    J.