  • 31. Data: 2016-10-06 20:28:40
    Temat: Re: JPK faktury
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jedenptak" napisał w wiadomości grup
    >Swoją szosą - tam będą nieziemskie dane marketingowe. Będą wyciekały
    >dane? :P

    Na amerykanskim serwerze w dodatku beda.

    Ale byc moze zaszyfrowane niezaleznym algorytmem.

    J.

  • 32. Data: 2016-10-06 20:30:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jedenptak" napisał w wiadomości grup

    >To raczej oczywiste, ale kto ich tam wie. Pomijam szczegóły, ale np.
    >moim księgowym w rej. zakupu nie mieszczą się długie numery np. fa za
    >Gaz. I wpisuja istotne ich części umożliwiające jednoznaczną
    >identyfikację.

    >Rej. VAT zakup do wymiany, nie ma żadnego pola gdzie można dopisac
    >full numer.

    No to beda musieli zmodyfikowac/zmienic program, w czym widzisz
    problem ?

    I tak musza, zeby JPK wysylac.

    J.

  • 33. Data: 2016-10-06 22:34:38
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > W miedzyczasie sie wyjasnilo, ze to nie o faktury zakupow chodzi,
    > tylko o szczegolowe dane pozycji.
    > Pozycje to prawde mowiac nie bardzo wiem po co im i w fakturach
    > sprzedazowych - wystarczylyby same podsumowania - to co w rejestrach
    > VAT jest.

    Gamoń jesteś -- sprzedawca nie ma problemu z pokazaniem pozycji, chodzi o
    to, ze kupujący dotychcza fakture rejestrował po podsumowaniu po stawkach

    > Chyba, ze

    Gdybaj sobie zdrów...

    --
    'Tom N'

  • 34. Data: 2016-10-07 02:10:06
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    On Thu, 6 Oct 2016 20:28:40 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "jedenptak" napisał w wiadomości grup
    >
    > Na amerykanskim serwerze w dodatku beda.
    >
    > Ale byc moze zaszyfrowane niezaleznym algorytmem.
    >
    > J.

    Co ty ..sobie wyobrażasz? Co ma do tego na jakim hamerykańskim serwie
    to będzie?
    Zwyczajnie robisz zestawienie,
    a we wtorek dostajesz adres sklepu gdzie masz kupic paczke czipsów,
    a w tej paczce jest zwycięski los,
    na mercedesa ze złota,
    co to go reklamowali w TV na wszystkich kanałach,
    przez ostatnie 1/2 roku,
    że po godzinie już możesz,
    i w dodatku Ty płaciłeś abonament (tv sat) za oglądanie tych reklam,
    i wierzyłeś - że ten los dla ciebie jest

    O nie mogę. Ratunku. matrix?

  • 35. Data: 2016-10-07 02:14:33
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    On Thu, 6 Oct 2016 20:30:54 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "jedenptak" napisał w wiadomości grup

    > No to beda musieli zmodyfikowac/zmienic program, w czym widzisz
> [...]

    Bo to ja musze "zrobić" ten program. Jest połączony z innymi
    programami, np. FK, a FK połączone automatami ksiegujacymi z programu
    sprzedażowego, a pr. sprzedażowy z raportami koncernowymi , a ...

    Mam ( na miesiac) 400 FA zakupu i 20 tys (nr) FA sprzedaży,
    może to nie jest powalające wobec dużych sieci, ale ... jest co robić

  • 36. Data: 2016-10-07 12:01:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    >Mam ( na miesiac) 400 FA zakupu i 20 tys (nr) FA sprzedaży,
    >może to nie jest powalające wobec dużych sieci, ale ... jest co robić

    Ale program jest jeden, to w czym problem ile tych faktur przetwarza
    ?
    Ksiegowi moga narzekac, bo oni te 400 faktur zakupowych wklepuja i im
    przybedzie pracy, ale nie Ty :-)

    Pomysl lepiej o operatorach telefonicznych - 10 mln faktur co miesiac,
    i niech sobie przychodzi US na kontrole,
    udostepnic magazyn i nie wypuscic, poki nie podpisza, ze sprawdzili
    miesiac i nie zauwazyli zadnych nieprawidlowosci :-)

    J.

  • 37. Data: 2016-10-07 12:56:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-07 o 12:01, J.F. pisze:
    > (...)
    > Ale program jest jeden, to w czym problem ile tych faktur przetwarza ?
    > Ksiegowi moga narzekac, bo oni te 400 faktur zakupowych wklepuja i im
    > przybedzie pracy, ale nie Ty :-)

    Większe firmy przesyłają dokumenty w systemie EDI.
    Raczej nikt nie "klepie" dokumentów "z palca".

> [...]
    > udostepnic magazyn i nie wypuscic, poki nie podpisza, ze sprawdzili
    > miesiac i nie zauwazyli zadnych nieprawidlowosci :-)

    A to oni jeszcze drukują faktury na papierze?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 38. Data: 2016-10-07 17:02:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A to oni jeszcze drukują faktury na papierze?

    Drukowac drukuja, choc coraz mniej.

    Ale kopii chyba nigdy nie drukowali.

    Co az tak bardzo nie przeszkadza - przekazac tych tysiac plyt CD i
    niech sprawdzaja :-)

    J.

  • 39. Data: 2016-10-07 17:05:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jedenptak" napisał w wiadomości grup
    On Thu, 6 Oct 2016 20:28:40 +0200

    >Co ty ..sobie wyobrażasz? Co ma do tego na jakim hamerykańskim serwie
    >to będzie?

    Ma tyle, ze wlasiciel tego serwera ma nieograniczony dostep do danych.

    Jakby tylko potrafil odszyfrowac ...

    J.

  • 40. Data: 2016-10-29 04:45:35
    Od: Marios <a...@...zopu.pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > On Thu, 6 Oct 2016 20:28:40 +0200

    > Ma tyle, ze wlasiciel tego serwera ma nieograniczony dostep do

    Ale po co ma odszyfrowywać? Czytałeś Najnowszą Historie Polski? Ja
    wiem - to z 1500 stron np. takiego Roszkowskiego (aka Andrzej Albert
    ze starych wydań). Przeczytasz i uderzy ze to już było, to sie
    powtarza, znowu ktos sprzeda .. za 1 talara.